Rozmowa GG cz.8

Zobacz wszystkie części rozmów na GG Amana i inteligentnej

inteligentna (29-01-2004 17:52:57)
Ty debilu miarak sie przebrala

Aman (29-01-2004 17:55:34)
daj mi spokoj przez ciebie

Aman (29-01-2004 17:55:37)
mam przechlapane

inteligentna (29-01-2004 17:57:30)
ta niby czemu

inteligentna (29-01-2004 17:57:32)
?

inteligentna (29-01-2004 17:57:34)
ja mam przechlapane

inteligentna (29-01-2004 17:57:38)
!!!

Aman (29-01-2004 17:58:13)
nieprawda
Aman (29-01-2004 17:58:24)
rozmowami zainteresowala sie policja

inteligentna (29-01-2004 17:58:53)
no i bardzo dobrze

inteligentna (29-01-2004 17:58:54)
!!

Aman (29-01-2004 17:59:19)
ale widzisz

Aman (29-01-2004 17:59:30)
przyszla do mnie zandarmieria do mac donalda

Aman (29-01-2004 17:59:36)
bo ktos z wojska to przeczytal

Aman (29-01-2004 17:59:41)
i za kare wyslali mnie teraz do iraku

inteligentna (29-01-2004 17:59:56)
nie klam!

Aman (29-01-2004 18:00:11)
naprawde teraz rozmawiam z mojego laptopa w Karbali

inteligentna (29-01-2004 18:00:37)
nie wierze ci

inteligentna (29-01-2004 18:00:43)
ale ze policja sie toba zajela to odbrze

inteligentna (29-01-2004 18:01:03)
co zatkalo cie

Aman (29-01-2004 18:01:38)
nie musialem dwa granaty rozbroic bo na mnei jakis afgan na mnie szarzowal

inteligentna (29-01-2004 18:02:11)
tak a co niby bedziesz robil w tym iraku taki debil jak ty

Aman (29-01-2004 18:02:55)
obsluga bazooki

Aman (29-01-2004 18:03:06)
oraz lekarz polowy

Aman (29-01-2004 18:03:20)
bo w hucie mialem kiedys kurs 1 pomocy

Aman (29-01-2004 18:03:24)
i dlatego teraz mnie wzieli

inteligentna (29-01-2004 18:04:32)
jak to

Aman (29-01-2004 18:05:01)
dzis bede machal mamie w glownym wydaniu faktow

Aman (29-01-2004 18:05:05)
wiec ogladaj

Aman (29-01-2004 18:05:10)
to zobaczysz

Aman (29-01-2004 18:05:15)
ze przez cibie mam przej***ne

inteligentna (29-01-2004 18:05:48)
i bardzo ci tak dobrze mam nadzieje ze zabija cie tam

Aman (29-01-2004 18:06:16)
czekaj chwile bo do mnie chemiczny ali biegnie musze go rozwalic

inteligentna (29-01-2004 18:06:42)
w iraku nie ma Aliego G ty kretynie

inteligentna (29-01-2004 18:06:48)
nie oszukasz mnie tym razem

inteligentna (29-01-2004 18:07:08)
a pozatym morzesz sobie moje rozmowy zamieszczac juz mi to nie przeszkadza i tak mi duzo ludzi pisze ze to ty sie osmieszasz

inteligentna (29-01-2004 18:07:13)
i jestes debilem

inteligentna (29-01-2004 18:08:27)
no i widziz nie wiesz co powiedziec!

Aman (29-01-2004 18:10:25)
oj karolina to nie tak teraz wlasnie byla operacja i musialem szwy zalozyc

Aman (29-01-2004 18:10:32)
ale juz jestem

Aman (29-01-2004 18:10:45)
naprawde sie ze mnie smieja

Aman (29-01-2004 18:10:46)
?

inteligentna (29-01-2004 18:11:14)
tak

inteligentna (29-01-2004 18:11:18)
bo jestes debilem

Aman (29-01-2004 18:11:42)
ojej

Aman (29-01-2004 18:11:51)
tostraszne az mi bazooka spadla na lewa stope

inteligentna (29-01-2004 18:12:12)
i dobrze ci tak

Aman (29-01-2004 18:12:56)
ty jestes straszna jednak

inteligentna (29-01-2004 18:13:10)
sam jestes glupi

Aman (29-01-2004 18:13:44)
a wogole widze ze juz za mna zatesknilas bo mnie odblokowalas

inteligentna (29-01-2004 18:14:13)
a skondrze znowu!

inteligentna (29-01-2004 18:14:33)
poprostu musialam ci kretynie powiedizec ze nie jestes bezkarny i widizsz co cie spotkalo

Aman (29-01-2004 18:15:05)
no widze a w iraku to nawet musze boso biegac bo juz wojsko przyjelo plan oszczednosciowy Hausnera i nie ma hajsuu

Aman (29-01-2004 18:15:12)
wiesz o tym ziomka poziomka?

inteligentna (29-01-2004 18:16:22)
wal sie

inteligentna (29-01-2004 18:16:26)
nie mow tak do mnie

inteligentna (29-01-2004 18:16:28)
debilu

inteligentna (29-01-2004 18:16:44)
i nie oszukuj mnie z jakims Hausnerem

inteligentna (29-01-2004 18:16:48)
kto ot jest

inteligentna (29-01-2004 18:16:48)
!!!

Aman (29-01-2004 18:17:49)
to moj kumpel robil odlewy ze mna w hucie a jak zostal prezesem danone to mnie wkrecil na mieszacza druznyny actimela

inteligentna (29-01-2004 18:18:12)
to co on w wojsku robi

inteligentna (29-01-2004 18:18:14)
a pozatym nie pie***l

Aman (29-01-2004 18:19:05)
no bo on byl w agencie i tak sie spodobal ze go do wojska wzieli

inteligentna (29-01-2004 18:19:17)
a ktory on to byl?

Aman (29-01-2004 18:19:32)
nie pamietam

Aman (29-01-2004 18:19:42)
bo on teraz przeszedl operacje plastyczna

inteligentna (29-01-2004 18:19:50)
jak to

inteligentna (29-01-2004 18:19:50)
?

Aman (29-01-2004 18:20:05)
no bo w iraku go dwuch bediunow napadlo

Aman (29-01-2004 18:20:09)
i zrobilem mu teraz operacje

Aman (29-01-2004 18:20:21)
i troche mozgu mu musialem wyciac

inteligentna (29-01-2004 18:20:36)
ty idioto ale to on teraz glupi przez ciebie bedzie

inteligentna (29-01-2004 18:20:38)
!!!

Aman (29-01-2004 18:20:46)
spoko sa glupis na tym swiecie

inteligentna (29-01-2004 18:21:00)
no wiem ty na przyklad

Aman (29-01-2004 18:21:21)
nie o tym akurat myslalem

inteligentna (29-01-2004 18:21:36)
a i taki chlopakk mi powiedzial co to jest mensa

inteligentna (29-01-2004 18:21:42)
oszukales mnie

inteligentna (29-01-2004 18:22:09)
mensa to od z angielskiego mens-a to znaczy mezczyzni i to podobno klub dla pedalow

inteligentna (29-01-2004 18:22:09)
!!!

inteligentna (29-01-2004 18:22:26)
po co chailes zeby sie tam zapisal ty idioto

inteligentna (29-01-2004 18:22:26)
jeden

inteligentna (29-01-2004 18:22:28)
!!

Aman (29-01-2004 18:22:44)
zapisal?

inteligentna (29-01-2004 18:23:03)
ty kretynie nie czepiaj sie

inteligentna (29-01-2004 18:23:07)
wiesz o co mi chodzilo

Aman (29-01-2004 18:23:15)
nie za bardzo

Aman (29-01-2004 18:23:48)
okej sluchaj musze spadac bo juz duza kolejka do laptopa chyba ze chcesz pogadac z Jurim kolega z kontnygentu

Aman (29-01-2004 18:23:53)
tylko ze on z bulgarii

Aman (29-01-2004 18:24:01)
jest ale juz mu o tobie opowiadalem

inteligentna (29-01-2004 18:24:28)
nie oszukuj

inteligentna (29-01-2004 18:24:33)
nie m juriego zadnego

Aman (29-01-2004 18:24:37)
to ja ci juz go daje

Aman (29-01-2004 18:24:46)
zdrastwujcie

inteligentna (29-01-2004 18:25:05)
Juri

inteligentna (29-01-2004 18:25:05)
?

Aman (29-01-2004 18:25:09)
da.

Aman (29-01-2004 18:25:26)
chapasz dzidu bladzio?

inteligentna (29-01-2004 18:25:53)
o nie

inteligentna (29-01-2004 18:26:05)
jestes skonczony

inteligentna (29-01-2004 18:26:07)
!!

Aman (29-01-2004 18:26:33)
alez karolina ja w iraku jestem

Aman (29-01-2004 18:26:35)
co to da

inteligentna (29-01-2004 18:27:09)
no i co

Aman (29-01-2004 18:27:31)
no i co

Aman (29-01-2004 18:27:36)
dobra pa

Aman (29-01-2004 18:27:40)
3m sie mocno

Aman (29-01-2004 18:27:50)
i uwazaj na arabow

Aman (29-01-2004 18:27:51)
!!!

Aman (29-01-2004 18:27:56)
i nie jedz kebabow

Zobacz wszystkie części rozmów na GG Amana i inteligentnej

Oceń:

Dodaj komentarz

Komentarze

Odśwież
Avatar Ptysiak33

30 kwietnia 2013, 13:00

Aman (29-01-2004 18:17:49)
to moj kumpel robil odlewy ze mna w hucie a jak zostal prezesem danone to mnie wkrecil na mieszacza druznyny actimela

XDDD

Avatar Kalkowskian

2 sierpnia 2012, 14:27

inteligentna (29-01-2004 17:52:57)
Ty debilu miarak sie przebrala

Aman (29-01-2004 17:55:34)
daj mi spokoj przez ciebie

Aman (29-01-2004 17:55:37)
mam przechlapane

inteligentna (29-01-2004 17:57:30)
ta niby czemu

inteligentna (29-01-2004 17:57:32)
?

inteligentna (29-01-2004 17:57:34)
ja mam przechlapane

inteligentna (29-01-2004 17:57:38)
!!!

Aman (29-01-2004 17:58:13)
nieprawda
Aman (29-01-2004 17:58:24)
rozmowami zainteresowala sie policja
Ale jaja! o kurcze!

Avatar CherryLady

6 kwietnia 2012, 14:13

Karolinka ewoluowała w inteligentną! :O

Avatar Wiska2002

30 grudnia 2011, 23:14

.....Hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha xD

Avatar Aelita70

16 grudnia 2011, 20:48

Jak do cb z wojsa napisali to po jakiego ch*ja publikujesz następną rozmowę. Sory, jeśli to rozmowa zrobiona specjelnie dla tkzw. jaj

Avatar haha3

15 września 2011, 20:32

przyszla do mnie zandarmieria do mac donalda

Aman (29-01-2004 17:59:36)
bo ktos z wojska to przeczytal

Aman (29-01-2004 17:59:41)
i za kare wyslali mnie teraz do iraku
hahahahaha
i uwazaj na arabow

Aman (29-01-2004 18:27:51)
!!!

Aman (29-01-2004 18:27:56)
i nie jedz kebabow
hahahaha o***aaaaaaaaaa mać roz***łyyyy mnie te rozmowyyy hshshahahahahhehehehehhehe

Avatar Umpa94

5 września 2011, 16:02

i nie jedz kebabow

Avatar edyta_96_13

11 lipca 2011, 22:32

inteligentna (29-01-2004 18:20:36)
ty idioto ale to on teraz glupi przez ciebie bedzie

inteligentna (29-01-2004 18:20:38)
!!!

Aman (29-01-2004 18:20:46)
spoko sa glupis na tym swiecie

inteligentna (29-01-2004 18:21:00)
no wiem ty na przyklad

Aman (29-01-2004 18:21:21)
nie o tym akurat myslalem

najlepsze to :D
tradycyjnie 5 :d

Avatar grzesiek09

6 czerwca 2011, 21:35

"uważaj na arabów i nie jedz kebabów" - mocne :d 5/5

Avatar aaaadek77

27 kwietnia 2011, 19:25

Aman (29-01-2004 18:12:56)
ty jestes straszna jednak

inteligentna (29-01-2004 18:13:10)
sam jestes glupi

Aman (29-01-2004 18:13:44)
a w ogóle widze ze juz za mna zatesknilas bo mnie odblokowalas

inteligentna (29-01-2004 18:14:13)
a skądrze znowu!

inteligentna (29-01-2004 18:14:33)
poprostu musialam ci kretynie powiedizec ze nie jestes bezkarny i widizsz co cie spotkalo

O matko ! Straszna i głupi to nie to samo !

Avatar Ktosiara

11 marca 2011, 18:15

Inteligentna to Karolina, ale się już do Karolci przyzwyczaiłam :D 5/5

Avatar Oliens

27 lutego 2011, 12:38

ja chce numery amana,inteligentnej i karolinki,

Avatar Oliens

27 lutego 2011, 12:38

ta inteligentna to chyba ta karolinka.

Avatar Hero112

4 grudnia 2010, 10:46

inteligentna (29-01-2004 18:07:08)
a pozatym morzesz sobie moje rozmowy zamieszczac juz mi to nie przeszkadza i tak mi duzo ludzi pisze ze to ty sie osmieszasz

To mnie rozwaliło!!! 5/5

konditron zgadzam się!

Avatar talkman

9 listopada 2010, 17:55

nom

Avatar konditron

12 kwietnia 2010, 09:32

Aman rulez!!!!!!! chce jego numer GG!!!!!!

Avatar
Konto usunięte

8 marca 2010, 20:22

"I nie jedz kebabów!" - Świetne :D

Avatar
Konto usunięte

15 lutego 2010, 16:28

ciekawe kto sie z tego amana śmieje jak ma obak takąi diotke jak ta karolina xDD 5/5

Avatar karolciaf

23 stycznia 2010, 17:32

nie no wymiatasz kolo a ta koralina to naiwniaczka skończona

Avatar
Konto usunięte

10 listopada 2009, 20:08

kolo wyślij jej atomówkę i kartkę z pozdrowieniami :-)

Avatar darkKitty

8 listopada 2009, 02:00

jeeej Mistrzu mój... :D

Avatar miszcz

11 października 2009, 20:06

Aman rulez :D

Avatar Orzechowa

9 października 2009, 18:34

nie no kolo wymiatasz :DD

Avatar ArCzi

24 września 2009, 17:20

i nie jedz kebabow mnie rozwalilo xD

Avatar
Konto usunięte

26 sierpnia 2009, 12:42

wszystkie czesci super 5/5

Avatar kacperos

24 sierpnia 2009, 12:24

tOP 3:


Aman (29-01-2004 17:59:30)
przyszla do mnie zandarmieria do mac donalda

Aman (29-01-2004 17:59:36)
bo ktos z wojska to przeczytal

Aman (29-01-2004 17:59:41)
i za kare wyslali mnie teraz do iraku

inteligentna (29-01-2004 17:59:56)
nie klam!

Aman (29-01-2004 18:00:11)
naprawde teraz rozmawiam z mojego laptopa w Karbali



Aman (29-01-2004 18:13:44)
a w ogóle widze ze juz za mna zatesknilas bo mnie odblokowalas

inteligentna (29-01-2004 18:14:13)
a skądrze znowu!

inteligentna (29-01-2004 18:14:33)
poprostu musialam ci kretynie powiedizec ze nie jestes bezkarny i widizsz co cie spotkalo

Aman (29-01-2004 18:15:05)
no widze a w iraku to nawet musze boso biegac bo juz wojsko przyjelo plan oszczednosciowy Hausnera i nie ma hajsuu

Aman (29-01-2004 18:15:12)
wiesz o tym ziomka poziomka?

inteligentna (29-01-2004 18:16:22)
wal sie

inteligentna (29-01-2004 18:16:26)
nie mow tak do mnie

inteligentna (29-01-2004 18:16:28)
debilu

inteligentna (29-01-2004 18:16:44)
i nie oszukuj mnie z jakims Hausnerem

inteligentna (29-01-2004 18:16:48)
kto ot jest

inteligentna (29-01-2004 18:16:48)
!!!

Aman (29-01-2004 18:17:49)
to moj kumpel robil odlewy ze mna w hucie a jak zostal prezesem danone to mnie wkrecil na mieszacza druznyny actimela

inteligentna (29-01-2004 18:18:12)
to co on w wojsku robi

inteligentna (29-01-2004 18:18:14)
a pozatym nie pie***l

Aman (29-01-2004 18:19:05)
no bo on byl w agencie i tak sie spodobal ze go do wojska wzieli




Aman (29-01-2004 18:19:42)
bo on teraz przeszedl operacje plastyczna

inteligentna (29-01-2004 18:19:50)
jak to

inteligentna (29-01-2004 18:19:50)
?

Aman (29-01-2004 18:20:05)
no bo w iraku go dwuch bediunow napadlo

Aman (29-01-2004 18:20:09)
i zrobilem mu teraz operacje

Aman (29-01-2004 18:20:21)
i troche mozgu mu musialem wyciac

inteligentna (29-01-2004 18:20:36)
ty idioto ale to on teraz glupi przez ciebie bedzie

inteligentna (29-01-2004 18:20:38)
!!!

Aman (29-01-2004 18:20:46)
spoko sa glupis na tym swiecie

inteligentna (29-01-2004 18:21:00)
no wiem ty na przyklad

Aman (29-01-2004 18:21:21)
nie o tym akurat myslalem

inteligentna (29-01-2004 18:21:36)
a i taki chlopakk mi powiedzial co to jest mensa

inteligentna (29-01-2004 18:21:42)
oszukales mnie

inteligentna (29-01-2004 18:22:09)
mensa to od z angielskiego mens-a to znaczy mezczyzni i to podobno klub dla pedalow

inteligentna (29-01-2004 18:22:09)
!!!

Avatar Pyszczu

23 sierpnia 2009, 21:14

ojej

Aman (29-01-2004 18:11:51)
tostraszne az mi bazooka spadla na lewa stope
Aman (29-01-2004 18:17:49)
to moj kumpel robil odlewy ze mna w hucie a jak zostal prezesem danone to mnie wkrecil na mieszacza druznyny actimela hahaahah

Avatar wertyn

12 sierpnia 2009, 11:50

Aman (29-01-2004 18:27:40)
3m sie mocno

Aman (29-01-2004 18:27:50)
i uwazaj na arabow

Aman (29-01-2004 18:27:51)
!!!

Aman (29-01-2004 18:27:56)
i nie jedz kebabow
xD 5/5

Avatar paula20004

10 sierpnia 2009, 17:22

Aman (29-01-2004 18:12:56)
ty jestes straszna jednak

inteligentna (29-01-2004 18:13:10)
sam jestes glupi


;P

Avatar Dawidol

13 lipca 2009, 22:55

Sądziłem że mensa jest dla osób z wysokim IQ a tu nowość dzięki Karolinie wiem że to dla pedałów dobrze że sie nieazapisałem :D
THX Karolino
P.S. 10\5

Avatar Pulse

6 lipca 2009, 00:24

omg aman jestes ziom xDDD
spoko teksty!!!

Avatar
Konto usunięte

27 czerwca 2009, 17:14

Haha, bazooka na lewą stopę spadła :)

Avatar Snowshoe

26 czerwca 2009, 13:59

Aman (29-01-2004 18:03:06)
oraz lekarz polowy

Aman (29-01-2004 18:03:20)
bo w hucie mialem kiedys kurs 1 pomocy

Aman (29-01-2004 18:03:24)
i dlatego teraz mnie wzieli

inteligentna (29-01-2004 18:04:32)
jak to

Aman (29-01-2004 18:05:01)
dzis bede machal mamie w glownym wydaniu faktow

Aman (29-01-2004 18:05:05)
wiec ogladaj

Aman (29-01-2004 18:05:10)
to zobaczysz

Avatar kape96

24 maja 2009, 19:06

1511555

Avatar Preczzkajkiem

21 maja 2009, 22:55

chce jej nr gg 5/5 i do ulu

Avatar ruske

16 maja 2009, 17:00

heheh no to tak jak ja ten "Aman" jest ***i...

Avatar nakim

13 maja 2009, 20:43

kazda rozmowa i spadam z krzesla

Avatar cody4

11 maja 2009, 18:32

No fakt... ta drużyna actimela to była jakieś 2-3 lata temu.

Avatar
Konto usunięte

11 maja 2009, 16:57

Hmmm... Wtedy nie było Drużyny Actimela... Mam dobrą pamięć...

Avatar Pottermanka

10 maja 2009, 15:09

Aman (29-01-2004 18:25:26)
chapasz dzidu bladzio?

inteligentna (29-01-2004 18:25:53)
o nie

inteligentna (29-01-2004 18:26:05)
jestes skonczony

inteligentna (29-01-2004 18:26:07)
!!
XD XD XD 5/5 i do ulu

Możesz opublikować ten tekst na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Rozmowa GG cz.8

Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Teksty":

Podgląd: Teksty

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Sortuj teksty

Kategorie

Polecane teksty

Geografia - Discovery Chanel
WF - Szkoła przetrwania
Religia - Dotyk anioła

Zobacz cały tekst

11. Policjant wezwany z powodu zakłócania ciszy nocnej wchodzi wpierw do mieszkania pani, która zgłosiła hałas w sąsiedztwie. W pokoju zauważa dziesiątki rożnych doniczek z krzewami marihuany. Kobieta nieświadoma, że to marihuana mówi, "Czyż to nie wspaniałe, mój syn ma naprawdę zamiłowanie do roślin."

Zobacz cały tekst

- Weronika nie słucha poleceń nauczyciela i mówi, że jej to zwisa. Proszę przekazać córce, iż nie może jej nic zwisać.
- Wojtek samodzielnie chodzi po klasie.

Zobacz cały tekst

Mężczyzna odkrył broń, wynalazł polowanie.
Kobieta odkryła polowanie, wynalazła futra.

Zobacz cały tekst

1. Kiedy jesteś w windzie sam na sam z jedną osobą, poklep ją w ramię, a potem udawaj (lub twierdź), że to nie ty.
2. Naciśnij przyciski i udaj, że cię pokopał prąd. Uśmiechnij się i spróbuj jeszcze raz.

Zobacz cały tekst

Jaki jest pewny sposób, żeby ktoś się w Tobie zakochał?
"Powiedz mu, że jesteś właścicielką sieci cukierni." (Dagmarka, lat 6)
"Poruszaj biodrami i licz na szczęście." (Kamilka, lat 9)

Zobacz cały tekst

"Policja jest przygotowana na wszystko" - powiedział komendant główny policji i otrzymał znienacka cios zgniłym pomidorem. Cały nasz komisariat oglądał wystąpienie komendanta w telewizji.

Zobacz cały tekst

Moja historia mogła się zakończyć tragicznie, na szczęście zakończyła się tylko karą dyscyplinarną w postaci nagany z wpisem do akt.

Zobacz cały tekst

Klient: Więc ten modem pozwoli mi się podłączyć do Internetu, tak?
Sprzedawca: Tak, oczywiście.
Klient: Ale to jest najnowsza wersja Internetu, prawda?
Sprzedawca: Eeeee... uhm... no tak...

Zobacz cały tekst

1. Idziesz spać o ósmej, wstajesz o dziewiątej rano. Ile godzin spałeś?

2. Który z królów Polski stał do dołu nogami?

Zobacz cały tekst

Popularne teksty z nowych

1. Idziesz spać o ósmej, wstajesz o dziewiątej rano. Ile godzin spałeś?

2. Który z królów Polski stał do dołu nogami?

Zobacz cały tekst

Zrób to zadanie matematyczne, a rezultat na pewno Cię zadziwi...

Zobacz cały tekst

Przez pustynię idą gęsiego trzy żółwiki.

Zobacz cały tekst

Pewna dziewczyna wyjechała z koleżanką do Miami. Wynajęły pokój w hotelu tuż przy plaży. Pierwsza dziewczyna od 15 minut siedziała sama, bowiem jej przyjaciółka wyszła do sklepu. Nagle słyszy pukanie...

Zobacz cały tekst

Marcin, 18:
Koledzy śmieją się ze mnie, że jeszcze nie piłem alkoholu, ani nie całowałem się z dziewczyną. Co mam im odpowiadać? POMOCY

Zobacz cały tekst

Jasio miał 10 lat i był bardzo ciekawski. Słyszał od starszych kolegów trochę o "zalotach" i chciał wiedzieć jak to jest i jak to się robi. Co robi mały chłopiec żeby się takich rzeczy dowiedzieć? Idzie do mamusi!

Zobacz cały tekst

Są bąki o różnych barwach, zapachach, długościach i odgłosie, a nawet poziomie męki wydalającego. Oto klasyfikacja:

Zobacz cały tekst

1. Czy można płakać pod wodą?
2. Zebra jest czarna w białe paski czy biała w czarne paski?
3. Ośmiornica ma osiem nóg czy rąk?

Zobacz cały tekst

Dlaczego kogut pieje przez całe życie?
- Bo ma wiele żon i ani jednej teściowej.

Zobacz cały tekst

1. Zakończ rozmowę mówiąc jak w filmie: Proszę pamiętać, nigdy nie było tej rozmowy.
2. Powiedz, że na drugiej linii masz konkurencyjną pizzerię i wybierzesz tą, która zaoferuje niższą cenę.

Zobacz cały tekst

Gówno Artysty - niezwykle cenne i doceniane, o-ba: nie ma droższego gówna na świecie. Jak to powiadają: wielka sztuka krytyki się nie boi.
Gówno U-Boot - Po wysraniu gówno zanurza się w muszli i rozpoczyna polowanie na alianckie bobki.

Zobacz cały tekst

1. Potrzebne jest 7 sekund żeby jedzenie z buzi przeszło do żołądka
2. Ludzki włos wytrzymuje obciążenie 3 kg

Zobacz cały tekst

<WYPOSAŻONY> Część GORĄCA. Jak wyglądasz?
<GORĄCA> Mam na sobie czerwoną, jedwabną bluzeczkę, spódniczkę mini i buty na obcasie. Codziennie trenuje jogging. Jestem perfekcyjna, mam wymiary 90-60-90. A Ty jak wyglądasz?

Zobacz cały tekst

Ogólnie jestem bardzo spokojnym człowiekiem, nie okazuję zbytnich emocji. Zbieram je wręcz w sobie i czasem jest tak, że jak się tego dużo uzbiera, to wszystko zaczyna mnie wku**. Pewnie każdy to zna.

Zobacz cały tekst

Był sobie bogacz, który miał wielką posiadłość. Była ona dużo warta, więc nic dziwnego, że się o nią bał. Zatrudnił więc nocnego stróża do pilnowania posiadłości. Pewnego dnia zdarzyło się tak, że bogacz musiał lecieć do Nowego Jorku w interesach.

Zobacz cały tekst