Czy wiesz że...

Niemożliwe jest polizanie własnego łokcia?

Gdy mocno kichasz możesz złamać sobie żebra?

Gdy próbujesz powstrzymać kichnięcie naczynia krwionośne w mózgu lub szyi mogą pęknąć a Ty umarłbyś/umarłabyś?

Gdy kichasz z otwartymi oczyma gałki oczne mogą zostać wypchnięte?

Budowa ciała świni uniemożliwia jej spojrzenie w niebo?

50% ludności na świecie nigdy nie otrzymała ani nie wykonała telefonu?

Szczury i konie nie mogą wymiotować?

Założenie słuchawek tylko na jedną godzinę powoduje wzrost ilości bakterii w Twoim uchu o 700%?

Zapalniczkę wynaleziono wcześniej niż zapałki?

Kwakanie kaczki nie powoduje echa i nikt nie wie dlaczego?

23% wszystkich uszkodzeń kopiarek powodowanych jest przez ludzi, którzy na nie siadają aby skopiować swój tyłek?

W swoim życiu, w czasie snu zjadasz około 70 insektów i 10 pająków?

Dokładnie jak odciski palców, odcisk języka jest niepowtarzalny?

Ponad 75% osób, które to czytają będą próbować polizać swój łokieć? To jest naprawdę niemożliwe!

Gdybyś krzyczał/a nieprzerwanie 8 lat, 7 miesięcy i 6 dni wyprodukowałbyś/wyprodukowałabyś energię potrzebną do zaparzenia

filiżanki kawy? Opłaca się?

Orgazm świni trwa 30 minut.

Gdy uderzasz głową w mur spalasz 150 kalorii.

Karaluch bez głowy żyje prze 9 dni zanim umrze z głodu?

Niektóre lwy parzą się do 50 razy w ciągu dnia.

Motyle liżą swoje odnóża.

Słonie są jedynymi zwierzętami, które nie potrafią skakać...

Kocie siki fosforyzują w ciemności.

Oko strusia jest większe niż jego mózg.

Rozgwiazdy nie posiadają mózgu.

Niedźwiedzie polarne są mańkutami.

Ludzie i delfiny to jedyne stworzenia, które odczuwają przyjemność z powodu seksu.

Oceń:
4.58 (112)

Komentarze (116)

Udostępnij

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Komentarze

Odśwież
Avatar SnoopDogg

17 listopada 2011, 21:25

To z tym,że jak się kicha z otwartymi oczyma,oczy mogą wylecieć,to bujda.Sprawdzałem sam na sobie,sprawdzano w Pogromcach Mitów,i nic.Oko Jest trzymane przez zbyt dużo rzeczy,żeby mogło wylecieć.

Avatar piotr156

24 września 2013, 14:38

@SnoopDogg: tez ogladalem ten odcinek

Avatar TKalina

9 maja 2015, 20:28

@SnoopDogg: Ale jest to niemożliwe

Avatar DeMajkel

13 lutego 2016, 23:41

@TKalina: Jeśli zakleisz taśmą oczy przed kichnięciem to kichniesz z otwartymi oczami.

Avatar
Konto usunięte

25 kwietnia 2015, 22:09

Delfiny???Nie słyszałem

Avatar szczerbatkowamonney

31 stycznia 2015, 19:39

Delfiny, serio? XD

Avatar Kennen49

4 marca 2014, 16:46

Czy da sie Polizac Swoja Wlasna Dupe?

Avatar lulul

21 marca 2014, 21:15

@Kennen49: tak, tylko najpier ją amputuj :D

Avatar Michalo8

12 lipca 2014, 13:25

@lulul: Stwierdzam raka dupy xD

Avatar Kennen49

21 stycznia 2015, 15:28

@Michalo8: Ale to byl tylko kom aby inni wiedzieli nie da sie ;-(

Avatar Kennen49

21 stycznia 2015, 15:29

@lulul: Ehh To łatwe-Nie da sie lizać swojej własnej dupy i fajnie bo nie da sie potem mieć brązowej głowy :-)

Avatar Kennen49

4 marca 2014, 16:39

Da się Polizać Łokieć! Kto to zrobi niech strzeli Fapke w Góre!

Avatar NateNatalia

18 grudnia 2014, 20:43

@Kennen49: Jak się codziennie się gimnastykujesz ( zwłaszcza rękoma ) jest to jak najbardziej możliwe c:

Avatar PianoGames

30 maja 2014, 13:58

Mój kolega polizał swój łokieć...

Avatar NatkaHello07

1 maja 2013, 09:57

Czy wiesz, że siedzę na koniu tyłem?

Avatar kubagobg

5 kwietnia 2014, 22:07

@NatkaHello07: oglądałem tom reklame XD

Avatar kubagobg

5 kwietnia 2014, 22:05

da sie polizac swój lokiec! słyszałeś morze o rekordzistach qw dlugości języka?? 25% z nich polizało swój łokiec!

Avatar derpderpderp

7 marca 2014, 20:13

orgazm świni... 30 minut...

Avatar Git198

20 października 2009, 16:43

zal mi was.A dlaczego powiem:chyba tylko jakies 5 osob nie napisalo o tym ze czego sie nie da zrobić.lepiej nie 10 osob napisze i spokoj.a nie ze kazdy. juz wole jak kadacie tu zamiast komentowac!a tak w ogóle ocena: 5/5
nie zebym byl wredny ale wiecie...

Avatar Kennen49

4 marca 2014, 16:45

@Git198: Ciebie mi zal Smieciu! Sam nie umiesz Pisac!

Avatar zosia775

11 lipca 2013, 18:46

ja gdzieś czytałam że w ciągu roku człowiek połyka koło 8 pająków...

Avatar justyna2489

22 czerwca 2013, 10:54

próbowałam polizać swój łokieć, nalężę do tych 75%

Avatar INIINI

31 maja 2013, 12:38

Czy wiesz,że pytam,czy wiesz???

Avatar mmmx3

26 stycznia 2013, 12:20

Szczury i konie nie mogą wymiotować ją pier***e xD

Avatar wikingae34

29 grudnia 2012, 12:37

W swoim życiu, w czasie snu zjadasz około 70 insektów i 10 pająków? Nie wierzę ;/

Avatar haha3

15 października 2011, 10:41

hhaaaaa a umie ktoś modlić sie za plecami?? ja tak
i polizałem obydw łokcie

Avatar ziomXD

14 kwietnia 2011, 13:16

dobre 5\5 ale ja umiem polizać łokieć

Avatar
Konto usunięte

11 lipca 2011, 13:53

@ziomXD: he he, bo ten tekst nie jest w 100% prawdziwy :P są ludzie, którzy umieją polizać swój łokieć. Np Ty i mój przyjaciel :PP

Avatar
Konto usunięte

10 sierpnia 2011, 21:50

ja też umiem
:P odkryłem to przed chwilą!

Avatar Hitmanx

27 czerwca 2011, 12:04

Super 5/5 i do ulu

Avatar velbekkomen

1 maja 2011, 08:20

niektóre lwy parzą się nawet 80 razy dziennie...
przyjemność z seksu odczuwają również szympansy....

Avatar fiera16

27 kwietnia 2011, 19:37

4\5 nawet fajne :D

Avatar Grzesiu

19 lutego 2011, 17:03

@mmatik
Czyli mieć orgazm 25h na dobę?

Avatar mmatik

16 lutego 2011, 18:46

a ja dzieki temu tekstowi odnalazlem cel w zyciu:
zostal ludzkim lwem o orgazmie wieprza...

Avatar ja_neron

3 lutego 2011, 18:58

konie mogą wymiotować ale utrudnia im budowa szyi więc to że koń zwymiotuje graniczy z cudem ale...

Avatar Sharkin

28 stycznia 2011, 21:23

kwakanie kaczki nie powoduje echa ponieważ jest ono nadawane na zbyt wysokiej częstotliwości i sam dźwięk jest z krótki
poza tym wiele tu podanych informacji są fałszywe bądź naciągane

Avatar norbit

22 stycznia 2011, 14:13

@martynsia: czyli jest możliwe

Avatar sabaton964

25 grudnia 2010, 11:11

Budowa ciała świni uniemożliwia jej spojrzenie w niebo?
uda jej sie daje 3

Avatar bionic2000

20 grudnia 2010, 13:06

sry za błąd

Avatar bionic2000

20 grudnia 2010, 13:05

o lizaniu łokcia on was zachęca do bezmyślności 25%osób które to cytają(ci z głową)

Avatar okokoko

3 listopada 2010, 16:34

da sie polizac lokiec niektorzy omia

Avatar kaska_xd

10 września 2010, 18:53

BOMBA!!! 100/100 I DO ULU!!

Avatar kajmi1999

12 sierpnia 2010, 10:39

ps.
nie lizalem swojegoo lokcia

Avatar kajmi1999

12 sierpnia 2010, 10:37

nigdy wiecej nie kichne
5/5

Avatar
Konto usunięte

17 lipca 2010, 15:37

Kichanie - kolejna rzecz typu "nie próbujcie tego robić w domu"

5/5

Avatar
Konto usunięte

10 czerwca 2010, 19:12

ostatnie najlepsze 5/5

Avatar aires

27 maja 2010, 19:03

Mylisz się, otóż:
- możliwe jest polizanie własnego łokcia
- gałki oczne nie mogą zostać wypchnięte podczas kichania
- kwakanie kaczki powoduje echo

Avatar LOVE14

17 kwietnia 2010, 21:33

no koleżanka mojego kuzyna potrafi się polizać w łokieć...:-))

Avatar sas_leon

13 lutego 2010, 12:20

23% wszystkich uszkodzeń kopiarek powodowanych jest przez ludzi, którzy na nie siadają aby skopiować swój tyłek?

W swoim życiu, w czasie snu zjadasz około 70 insektów i 10 pająków?
xD

Avatar plemioan

12 lutego 2010, 19:33

jak zobaczylem to z lokciem probowalem go polizac xD a potem to zobaczylem xD ale sie smialem

Avatar
Konto usunięte

10 listopada 2009, 09:38

naleze do mondrzejsej grupy ludi
p.s robie sobie jaja

Avatar
Konto usunięte

10 listopada 2009, 09:37

ja należe do 25%ludzi którzy wcale podczas czytania nie próbowali polizac łokcia :)

Możesz opublikować ten tekst na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Czy wiesz że...

Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Teksty":

Podgląd: Teksty

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Sortuj teksty

Kategorie

Polecane teksty

Ogień wspierający nie wspiera.
Ogień zaporowy to nie zapora.

Zobacz cały tekst

Na Boga, ludzie po co wam religia?
Ludzi którzy twierdzą że cierpienie uszlachetnia nazywamy masochistami.
Kobieta nie ma się fajnie ubierać, ona ma się fajnie rozbierać.

Zobacz cały tekst

W zachodnim Teksasie, pracownicy średniego rozmiaru magazynu wyczuli w pewnym momencie zapach gazu. Rozsądnie myśląc, kierownictwo ewakuowało wszystkich z budynku wyłączając wszystkie potencjalne źródła zapłonu, w tym energię elektryczną.

Zobacz cały tekst

1. Właśnie próbowałeś wprowadzić swój PIN do mikrofalówki.
2. W swoim notesie masz listę piętnastu numerów telefonów swojej najbliższej trzyosobowej rodziny.

Zobacz cały tekst

1. Sposób irlandzki.
Zapraszasz 15 Irlandczyków. Jeden trzyma żarówkę, a reszta pije, aż pokój zacznie wirować.

Zobacz cały tekst

A: Czy mieszka u pani mężczyzna w wieku 65 - 70 lat?
R: Nie, u mnie nie... Ale na cmentarzu jest taki!

Zobacz cały tekst

1. Co łączy Ładę i magiczną różdżkę?
Obie działają tylko w bajkach.

Zobacz cały tekst

Posterunkowego Paprocha nie ma od tygodnia w pracy. Pewnie w czasie drogi powrotnej na komendę znowu wjechał na rondo. To już nie pierwszy raz, więc znów trzeba mu będzie zanieść termos i kanapki.

Zobacz cały tekst

Tadeusz Sznuk: Ile nóg ma salamandra?
Zawodniczka: Trzy
Tadeusz Sznuk: To chyba kulawa...

Zobacz cały tekst

Pilne pytane. Proszę o pomoc. Potrzebuję wyczerpującej odpowiedzi. Z góry
dziękuję.

Zobacz cały tekst

Popularne teksty z nowych

1. Mój 4-letni syn mówi do pani w przedszkolu, która była ubrana w bluzkę na ramiączkach:
- Ma pani takie same włosy pod pachami jak mój tata!!!

2. Historia jak najbardziej autentyczna.
Miałam około 2 latka, jechałam z mamą pociągiem do babci. W ręce miałam lalkę Pipi Lansztrung, która miała dwa kucyki. Przed wyjściem Mama z

Zobacz cały tekst

1. Biała kredka - nierozwiązana zagadka dzieciństwa.

2. Bramki w sklepie - mimo że nic nie zwinąłeś i tak boisz się, że zapiszczą.

3. Babcie - pod blokiem mogą sterczeć dwie godziny, ale w tramwaju pięciu minut nie ustoją.

Zobacz cały tekst

PONIEDZIAŁEK
I znowu zaczyna się kolejny tydzień. Zawsze zastanawiałem się nad różnicą między mózgiem kobiety i mężczyzny i w końcu doszedłem do jakiegoś wniosku...

Zobacz cały tekst

Kiedy układałem go do snu, powiedział „Tatusiu, sprawdź czy pod łóżkiem nie ma potworów”. Rozbawiony zajrzałem tam i wtedy go zobaczyłem – to był mój syn, który drżąc wyszeptał do mnie jedno zdanie: „Tatusiu, ktoś leży w moim łóżku”.

Po pierwszej udanej kriohibernacji za wszyscy zaczęli świętować. Wyjątkiem był sam zamrożony, który nie był w stanie pokazać, że ciągle jest przytomny.

Zobacz cały tekst

17. Wczoraj wróciłem o 3-ciej w nocy z imprezy, kompletnie nawalony. Nie miałem pojęcia jak się dostałem do domu... Do czasu aż sąsiadka nie przyszła mnie okrzyczeć za to wydzwaniałem do niej domofonem po nocy i prosiłem o otworzenie drzwi - argumentując, że nie chcę budzić nikogo u siebie w domu, bo późno.

Zobacz cały tekst

Amerykanin: Skandal! W telewizorze nie ma ESPN, CNN i Fox News.
Rosjanin: Super w pokoju mam telewizor i to LCD i nawet jest jeden kanał po naszemu.

Amerykanin: To jakieś średniowiecze w hotelu popsuł terminal i nie przyjmują płatności kartą.
Rosjanin: W tyłkach im się poprzewracało drzwi zamiast kluczem otwierają kartami kredytowymi trzeba jutro sprawdzić czy są na nich jakieś pieniądze.

Zobacz cały tekst

Usiądźcie sami w pokoju, zgaście światło, uruchomcie wyobraźnię, a następnie zapoznajcie się z poniższymi horrorami, które podbiły anglojęzyczną część internetu.

Zobacz cały tekst

Początek roku to same dobre wiadomości. Po pierwsze, twojemu sąsiadowi z naprzeciwka pęknie głowica w 2.0 TDI. Po drugie – twojego brata Zdziśka zatrudnią na maszynistę na spalinówkach, co oznacza nieskończone źródło oszczędności paliwowych.

Zobacz cały tekst

1. W wiadrze może się zmieścić 50 razy tyle wody/lawy, ile wynosi jego objętość.

2. Pochodnie palą się w nieskończoność.

3. Opadającą wodę jest w stanie zatrzymać dziurawa drabina.

Zobacz cały tekst

SYN: Tato, mogę Cię o coś zapytać?
TATA: No jasne, o co chodzi?
SYN: Tato, ile zarabiasz na godzinę?

Zobacz cały tekst

A ja myślę, że kręcą i za chwilę będę miał atak!... Uwaga... Mam atak!
A teraz wzbudzę w was poczucie niższości. Zresztą uzasadnione.
A zatem, przysięgam, że was nie zawiodę, nie tylko nie zawiodę, ale powiodę ku zwycięstwu i chwale. Albowiem „We Are The Champions”!

Zobacz cały tekst

- Hej, wstawaj... - Obudziła mnie Aurelia. Nie wyspałem się zbytnio więc stwierdziłem, że długo nie spaliśmy i coś niepokojącego musiało się wydarzyć. Przeciągnąłem się i ziewnąłem. Następnie wzrok zwróciłem w stronę kobiety, wyglądała na wyspaną i wypoczętą, czego nie można było powiedzieć o mnie... tak się zastanawiam, kto tu przeszedł więcej?

Zobacz cały tekst

Pewnego dnia zatelefonował do mnie pewien kolega. Właśnie miał oblać jednego ze swoich studentów za błędną odpowiedź na pytanie z fizyki, lecz tamten upierał się, że powinien dostać maksymalną ilość punktów. Obydwaj zgodzili się, aby tę kwestię rozstrzygnął niezależny sędzia i wybrano do tego celu mnie.

Zobacz cały tekst

Forum Lamborghini:
- Powietrze świszczy pod uszczelkami szyb przy 330 km/h, czy to normalne?!


Forum Bentleya:
- Użyłem dziś popielniczki, gdzie dostanę nową?

Zobacz cały tekst

1. Jevgienij posiada AK-47 z magazynkiem na 30 kul. Wystrzeli swoje 13 kul za każdym razem gdy naciska na spust. Ile razy może wystrzelić zanim bedzie musiał zmienić magazynek?

Zobacz cały tekst