Rozmowa GG cz.4

Zobacz wszystkie części rozmów na GG Amana i inteligentnej

Karolinka (13:00)
ej jak ty robisz takie opisy na gadu gadu?

Aman (13:00)
o nie to znowu ty

Karolinka (13:00)
pytam sie

Aman (13:01)
mój tata pracuje w microsofcie i jest tez hakerem i udalo mu sie zrobic
takie cos

Karolinka (13:01)
ale jak

Aman (13:02)
a co ty tak nie wyzywasz mnie i wogole taka mila jestes?

Karolinka (13:02)
a co cie to obchodzi to moja sprawa

Karolinka (13:03)
ale powiedz jak sie robi te opisy

Aman (13:03)
no mowie Ci musisz napisac maiala do Microsoftu i wtedy moze ci pozwola
miec taki opis

Aman (13:03)
bo narazie ja jako jedyny w polsce mam takie

Karolinka (13:04)
no wlasnie to ja bym byla druga

Karolinka (13:04)
a jaki jest mail do twojego taty

Karolinka (13:04)
?

Aman (13:04)
nie dam ci bo to tajne

Karolinka (13:05)
ale ja musze miec

Karolinka (13:05)
daj mi no

Karolinka (13:05)
co za cham

Aman (13:05)
a jak tam byłaś na obozie Filipinki?

Karolinka (13:06)
jaki ty glupi jestes

Karolinka (13:06)
ja teraz czytam Galmur

Aman (13:06)
Glazura i Marmur?a to polece panu Błażejowi tą gazete

Karolinka (13:07)
nie denerwuj mnie

Karolinka (13:07)
ja chce taki opis/

Aman (13:07)
a ja chce znowu w hucie pracowac !

Karolinka (13:0
ty nadal taki glupi jestes

Karolinka (13:0
!

Aman (13:09)
no proste

Aman (13:09)
ale za to mam nową prace

Aman (13:09)
jestem dozorcą w kostnicy

Karolinka (13:09)
ty świnio

Aman (13:10)
nie mow tak do mnie

Karolinka (13:10)
bo co mi zrobisz

Aman (13:10)
zgłosze Cie do Idola 3

Karolinka (13:10)
a coto

Aman (13:11)
to taki program w ktorych pytaja na wyrywki o było w ostatnim numerze
Galmur

Karolinka (13:11)
Ty kretynie nie oszukuj a pozatym Glamur a nie Galmur

Karolinka (13:11)
a pozatym wiem co to idol tylko cie oszukalam

Karolinka (13:11)
hahah

Aman (13:12)
sama napisalas Galmur

Aman (13:12)
faktycznie jestes bardzo sprtyna.normalnie powinni cie w tv zatrudnić
żebyś prowadziła jakis program o pokemonach

Karolinka (13:13)
ty sam jetes jak pikaczu

Aman (13:15)
a co to jest?

Karolinka (13:16)
pikaczu to jest pokemon ty bencwale

Aman (13:16)
a skad mam wiedziec przeciez ja nie czytam Glamur ani innych takich super
gazet

Aman (13:16)
ale chyba zaczne

Karolinka (13:17)
no

Karolinka (13:17)
to se najpierw kup miss nowa

Aman (13:17)
okej ale to jak dostane wyplate bo narazie nie mam pieniedzy

Aman (13:1
ale niedlugo bede mial duzo

Aman (13:1
bo osatnio duzo pavulonu sprzedalem

Karolinka (13:1
co to jest?

Aman (13:20)
o boze nie wiesz

Aman (13:20)
przeciez to nowe batoniki

Aman (13:20)
napewno je reklamują w bravo

Aman (13:20)

Karolinka (13:23)
ooo

Karolinka (13:23)
to musze

Karolinka (13:23)
sobie kuic

Karolinka (13:26)
co jest

Aman (13:26)
nic nie jest mialem telefon od taty

Aman (13:26)
ze nie moge ci dac tego opisu

Karolinka (13:27)
jak to

Karolinka (13:27)
ja musze

Karolinka (13:27)
kurwa

Aman (13:2
o matko jaka ty zdesperowana

Aman (13:2
moze ci moj tata pozwoli ale powiedz jak wakacje

Karolinka (13:30)
bylam nad mozem bałytckim

Karolinka (13:30)
i jeszcze jade na oboz studencki

Aman (13:32)
a wiec jednak jedziesz na oboz Filipinki

Karolinka (13:32)
nie debilu

Karolinka (13:32)
to ZSP oboz jest

Aman (13:34)
Zawodowa Szkoła Prasowania?

Karolinka (13:36)
nie chce juz z toba gadac

Karolinka (13:36)
jestes straszny debil

Aman (13:39)
okej to czesc ale nie bedziesz miala opisu

Karolinka (13:39)
gówno niedlugo w dziale komputery w Glamur napewo bedzie

Karolinka (13:39)
i mam cie gdzies

Karolinka (13:39)
i bij strzale lamusie

Zobacz wszystkie części rozmów na GG Amana i inteligentnej

Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar LionQueen

1 sierpnia 2015, 08:17

Lol, co napisać... bomba!

Avatar
Konto usunięte

5 stycznia 2014, 15:36

Karolinka (13:06)
ja teraz czytam Galmur

Aman (13:06)
Glazura i Marmur?a to polece panu Błażejowi tą gazete

XD

Avatar
Voldek

16 lipca 2013, 11:00

Ja pierdzielę, ona uwierzyła o tym microsofcie...

Avatar Administratorka

26 kwietnia 2013, 14:45

Minuta 13:32 i 13:34 hahahah

Avatar Administratorka

26 kwietnia 2013, 14:41

Jakim prawem Karolina !? Czemu akurat to imię ?!

Avatar Smok2302

13 maja 2012, 16:12

Zaje***e! 5/5 i do ulu.

Avatar xavi1321

13 lutego 2012, 14:50

A o jaki opis chodziło? 5/5

Avatar Shakes777

14 listopada 2011, 17:02

DEBIL i IDIOTKA @@@@@@@@@@

Avatar haha3

15 września 2011, 20:19

hahahahah o***aaaa hahahahahha Glazura i Marmur?a to polece panu Błażejowi tą gazete
***ISTE

Avatar edyta_96_13

11 lipca 2011, 22:18

fajne. I nawet jezeli fake jak tu sie wyrazil ktos, to jest ok.

Fajnie sie czyta . :D 5

Avatar aaaadek77

27 kwietnia 2011, 19:17

No po porostu z ta szkoła prasowania i z ym błażejem to jest powalający ;D
Nie chce mi sie juz tego kopiowac 5/5 oczywiscie xD

Avatar Vampolen

21 marca 2011, 22:08

kocham to, ale niestety z biegiem czasu stwierdzam, że to jednak chyba fake i pewnie sie nie myle? (ale odkrycie -_-)

Avatar Ktosiara

11 marca 2011, 17:58

i bij strzale lamusie :D Uwielbiam 5/5

Avatar
Konto usunięte

8 lutego 2011, 22:16

Aman (13:09)
ale za to mam nową prace

Aman (13:09)
jestem dozorcą w kostnicy
najlepsze, 5/5

Avatar bolach67

7 stycznia 2011, 00:28

Aman (13:12)
faktycznie jestes bardzo sprtyna.normalnie powinni cie w tv zatrudnić
żebyś prowadziła jakis program o pokemonach


hehe x]

Avatar milsia3

26 lipca 2010, 17:20

mocne;D
zgadzam sie z wami:)

Avatar karolciaf

19 lipca 2010, 18:13

hero112 zgadzam się z tobą

Avatar Hero112

7 lipca 2010, 14:28

hubiq8 widac ze grasz w gry(e) MMORPG tzpu metin2.......
a po ya tzm TO WYMIATA!!! 5 i do ul

Avatar
Konto usunięte

9 czerwca 2010, 12:29

poco wy to wklejacie w komentarzach każdy to czytał nooby

Avatar Paxel

6 czerwca 2010, 08:10

mój tata pracuje w microsofcie i jest tez hakerem i udalo mu sie zrobic
takie cos
HAAAAAAAAA HA

Avatar wiksxD

13 kwietnia 2010, 11:40

a jak tam byłaś na obozie Filipinki?

Karolinka (13:06)
jaki ty glupi jestes

Karolinka (13:06)
ja teraz czytam Galmur

Aman (13:06)
Glazura i Marmur?a to polece panu Błażejowi tą gazete

Karolinka (13:07)
nie denerwuj mnie

to jest mega xD

Avatar konditron

12 kwietnia 2010, 09:18

Karolinka (13:30)
bylam nad mozem bałytckim

Karolinka (13:30)
i jeszcze jade na oboz studencki

Aman (13:32)
a wiec jednak jedziesz na oboz Filipinki

Karolinka (13:32)
nie debilu

Karolinka (13:32)
to ZSP oboz jest

Aman (13:34)
Zawodowa Szkoła Prasowania?

hahahahahahahahaha xD

Avatar Hubi101

27 marca 2010, 18:01

Po przeczytaniu tych częsci zwaliło mnie to
Aman (13:07)
a ja chce znowu w hucie pracowac !

Karolinka (13:0
ty nadal taki glupi jestes

Karolinka (13:0
!

Aman (13:09)
no proste

Aman (13:09)
ale za to mam nową prace

Aman (13:09)
jestem dozorcą w kostnicy
i to
Karolinka (13:30)
bylam nad mozem bałytckim

Karolinka (13:30)
i jeszcze jade na oboz studencki

Aman (13:32)
a wiec jednak jedziesz na oboz Filipinki

Karolinka (13:32)
nie debilu

Karolinka (13:32)
to ZSP oboz jest

Aman (13:34)
Zawodowa Szkoła Prasowania?

Avatar karolciaf

2 marca 2010, 18:06

nie czytam to tylko, a jak ci co nie pasi to nie musisz sie gapić

Avatar
Konto usunięte

14 lutego 2010, 23:08

Co ty ciągle kopiujesz teksty na komentarze? Widze ciebie w każdej rozmowie GG.

Avatar karolciaf

22 stycznia 2010, 17:22

Karolinka (13:07)
ja chce taki opis/

Aman (13:07)
a ja chce znowu w hucie pracowac !

Karolinka (13:0
ty nadal taki glupi jestes

lub:Aman (13:1
bo osatnio duzo pavulonu sprzedalem

Karolinka (13:1
co to jest?

Aman (13:20)
o boze nie wiesz

Aman (13:20)
przeciez to nowe batoniki

Aman (13:20)
napewno je reklamują w bravo

Aman (13:20)

Karolinka (13:23)
ooo

Karolinka (13:23)
to musze

Karolinka (13:23)
sobie kuic

Karolinka (13:26)
co jest

a to mnie powaliło:
Karolinka (13:32)
to ZSP oboz jest

Aman (13:34)
Zawodowa Szkoła Prasowania?

Avatar Monkir

5 stycznia 2010, 16:45

Gościu jesteś świetny

Avatar darkKitty

8 listopada 2009, 01:21

nie no z każdą częścią jest coraz lepiej:D
ma ktoś nr do Amana??
Chcę mu pogratulować :))

Avatar miszcz

10 października 2009, 20:31

Aman (13:32)
a wiec jednak jedziesz na oboz Filipinki Karolinka (13:32)
nie debilu
Karolinka (13:32)
to ZSP oboz jest Aman (13:34)
Zawodowa Szkoła Prasowania?
:D 5/5 dobre

Avatar smoczka

12 września 2009, 21:25

aman,życzę ci powrotu do huty xD pozdro ;)

Avatar
Konto usunięte

5 września 2009, 18:01

jeju nie musicie wszyscy cytować wszystkich fragmentów

Avatar Quick5102

5 września 2009, 17:56

Aman (13:05)
a jak tam byłaś na obozie Filipinki?

Karolinka (13:06)
jaki ty glupi jestes

Karolinka (13:06)
ja teraz czytam Galmur

Aman (13:06)
Glazura i Marmur?a to polece panu Błażejowi tą gazete


Karolinka (13:26)
co jest

Aman (13:26)
nic nie jest mialem telefon od taty

Aman (13:26)
ze nie moge ci dac tego opisu

Karolinka (13:27)
jak to

Karolinka (13:27)
ja musze

Karolinka (13:27)
***a

Aman (13:2
o matko jaka ty zdesperowana

Aman (13:2
moze ci moj tata pozwoli ale powiedz jak wakacje

Karolinka (13:30)
bylam nad mozem bałytckim

Karolinka (13:30)
i jeszcze jade na oboz studencki

Aman (13:32)
a wiec jednak jedziesz na oboz Filipinki

Karolinka (13:32)
nie debilu

Karolinka (13:32)
to ZSP oboz jest

Aman (13:34)
Zawodowa Szkoła Prasowania?

Avatar Pyszczu

23 sierpnia 2009, 21:01

hahahahahahahahahahahah Aman (13:1
bo osatnio duzo pavulonu sprzedalem

Karolinka (13:1
co to jest?

Aman (13:20)
o boze nie wiesz

Aman (13:20)
przeciez to nowe batoniki

Aman (13:20)
napewno je reklamują w bravo
to najlepsze

Avatar Pulse

19 sierpnia 2009, 22:51

idiotka -.-

Avatar Pulse

19 sierpnia 2009, 22:50

Karolinka (13:06)
ja teraz czytam Galmur

Karolinka (13:11)
Ty kretynie nie oszukuj a pozatym Glamur a nie Galmur

Avatar wertyn

12 sierpnia 2009, 11:31

Aman (13:12)
sama napisalas Galmur

Aman (13:12)
faktycznie jestes bardzo sprtyna.normalnie powinni cie w tv zatrudnić
żebyś prowadziła jakis program o pokemonach

Karolinka (13:13)
ty sam jetes jak pikaczu

Aman (13:15)
a co to jest?

Karolinka (13:16)
pikaczu to jest pokemon ty bencwale

Aman (13:16)
a skad mam wiedziec przeciez ja nie czytam Glamur ani innych takich super
gazet xD
5/5

Avatar kmm101

5 sierpnia 2009, 21:11

hahaha 5/5

Avatar aluminium12

29 lipca 2009, 17:45

kto powie

Avatar aluminium12

29 lipca 2009, 17:44

hahahahahahahahahahahahahahahaahaha eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ale oco chodzi

Avatar natan982

18 lipca 2009, 11:55

hahahahah z ta szkola prasowania tak sie usmialem ze przez 15 sekund oddychac nie moglem xDD podajcie numer gg tej karolinki lub amana jak sa prawdziwi

Możesz opublikować ten tekst na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Rozmowa GG cz.4

Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Teksty":

Podgląd: Teksty

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Sortuj teksty

Kategorie

Polecane teksty

1. Zamknąć nowych pracowników w pokoju z 400 cegłami.
2. Zamknąć drzwi.
3. Zostawić ich na 6 godzin.

Zobacz cały tekst

na świecie : Szanowny kolego, długo nie widzieliśmy się!
u nas : Kope lat, kurwa mać!

Zobacz cały tekst

Pytanie: Jaką wspólną nazwę noszą popularny batonik i rzymski bóg wojny?
Odpowiedz: Snickers

Zobacz cały tekst

Niby każdy z nas wie, że dzień ma 24 godziny, godzina składa się z 60 minut, a minuta z 60 sekund i tak dalej... Jednak poczucie czasu każdego z nas jest indywidualne i zmienia się w trakcie całego życia. Sprawdź, jak prowadzić skuteczną grę ze swoim umysłem i sprawić, aby Twój dzień stał się dłuższy!

Zobacz cały tekst

1. "Jadą. Cały peleton, kierownica koło kierownicy, pedał koło pedała".
2. "Pani Szewińska nie jest już tak świeża w kroku, jak dawniej"- Bohdan Tomaszewski.
3. "Puścił Bąka lewą stroną" - Dariusz Szpakowski.

Zobacz cały tekst

Często zdarza się nam mieć zły dzień. I bardzo chcemy się na kimś wyżyć. Tak, to się naprawdę zdarza. Ale moim zdaniem zbyt często wyżywamy się na bliskich i znajomych, podczas gdy o wiele lepiej jest wyładować stress na kimś zupełnie obcym.

Zobacz cały tekst

Test sprawdzający Twoje umiejętności w rachowaniu oraz pewne skojarzenia

Zobacz cały tekst

Taki tekst otrzymali pracownicy pewnej śląskiej firmy przed wyjazdem integracyjnym:

Zobacz cały tekst

Znów do roboty... Zaledwie zakończyła się poprzednia sesja parlamentu, pamiętam, śpiewaliśmy kolędy i dawaliśmy sobie podarunki pod choinkę, a tu znów już trzeba do roboty. Dzieciaki się śmieją, bo akurat zaczynają się im wakacje a ja muszę kisić się w ławce.

Zobacz cały tekst

1. Właśnie próbowałeś wprowadzić swój PIN do mikrofalówki.
2. W swoim notesie masz listę piętnastu numerów telefonów swojej najbliższej trzyosobowej rodziny.

Zobacz cały tekst

Popularne teksty z nowych

> Bądź mną
> Masz 80 tysięcy długu
> Mieszkaj w mieszkaniu
> Pal trawkę, ale krótko, bo nie stać Cię na więcej
> Przychodzi koleżka z podstawówki
> Dobry qmpel, mądra głowa

Zobacz cały tekst

Zasady są po to, żeby je łamać! Przekonał się o tym chyba każdy gracz GTA 3, który znudzony wykonywaniem misji, zaczął szukać czegoś, co szybko i skutecznie umili standardową rozgrywkę. Z pomocą przyszły cheaty. Wystarczyło wpisać zaledwie kilka liter, by wywrócić całe miasto do góry nogami i zostać panem życia i śmierci. Pamiętacie najsłynniejsze kody z GTA 3, które wklepywaliście za dzieciaka? Oto małe przypomnienie!

Zobacz cały tekst

idziesz ulicą
jakaś laska 9/10 ci macha
nie wiesz skąd ją znasz, ale jest ładna
więc odmachujesz
za kilka sekund ogarniasz, że macha typowi, który stoi za tobą
aby jakoś wyjść z niezręcznej sytuacji nadal machasz

Zobacz cały tekst

Czasami siedząc przed komputerem nie mamy czasu na granie w duże produkcje, ale możemy odpalić jakąś małą szybką gierkę. Z pomocą przychodzą nam tytuły przeglądarkowe. Myli się jednak ten, kto myśli że taka gra nie potrafi wciągnąć na długie godziny.

Gry przeglądarkowe są tak zaprojektowane aby dać nam dynamiczną rozrywkę, której nie chcemy przerywać. Oto nasza dziesiątka najbardziej uzależniających gier dostępnych z poziomu przeglądarki.

Zobacz cały tekst

Dzisiaj gry są tak tworzone, aby sprostać oczekiwaniom jak największej liczby graczy. Oznacza to między innymi szereg ustawień poziomu trudności. Dawniej wirtualna rozrywka potrafiła przyprawić o głęboką nerwicę. Sposobem na zbyt wysoki poziom trudności stały się KODY! Słowa i ciągi liter wpisywane w grze, czy sekwencje wbijania klawiszy kontrolera. Nie ważne jaką miały formę, ważne że kody szybko stały się rozrywką samą w sobie.

Oto dziesięć najbardziej kultowych kodów z gier. Te sztuczki znali kiedyś wszyscy gracze.

Zobacz cały tekst

Kiedyś kupiłem półkę na książki na OLX i historia tego zakupu była niesamowita.

Znacie to uczucie, gdy wpisujecie coś do wyszukiwarki i wychodzi coś całkowicie nie mającego związku z tym co szukacie, w stylu półka, półka, półka, gramofon... półka, półka, KOMBAJN ROLNICZY, że co k***a... szczerze mówiąc niezła cena ...

Zobacz cały tekst

Każdemu z nas zdarzy się czasami powiedzieć coś głupiego albo zaśmiać się w nieodpowiednim momencie. Gorzej, jeśli przytrafi Ci się to przed kamerą, a Twoją wpadkę obserwują miliony widzów. Co gorsza, nagranie trafia później do sieci i... nikt już nie potrafi zatrzymać tej karuzeli śmiechu. Stety, niestety Internet nigdy nie zapomina, dlatego przypominamy Wam największe przypały w historii polskiej telewizji.

Zobacz cały tekst

Wszyscy dookoła jarają się anime, a Ty jesteś totalnie zielony w tym temacie? W sumie chętnie byś coś obejrzał, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dobrze trafiłeś! Przed Tobą zestawienie pięciu klasyków, których nie wypada nie znać.

Zobacz cały tekst

Świat gier komputerowych nie należy tylko do mężczyzn. W wirtualu istnieje wiele ostrych babek, które dobrze wiedzą, jak obchodzić się z bronią i potrafią skopać tyłek niejednemu facetowi. Przed Wami 5 niezapomnianych bohaterek z gier komputerowych!

Zobacz cały tekst

W grach komputerowych najczęściej prowadzimy bohaterów ratujących świat. Praktycznie zawsze jesteśmy tymi dobrymi, ludźmi bez skazy, żołnierzami dobrej sprawy. Twórcy czasami starają się przełamać schemat bądź dać nam narzędzia do zrobienia czegoś naprawdę podłego. Czasami zmusza nas do tego scenariusz, a innym razem po prostu dostajemy możliwość wyboru.
Oto nasza propozycja dziesięciu najgorszych uczynków z gier komputerowych.

Zobacz cały tekst

Eksperymenty przeprowadza się na studentach, bo jest ich dużo i na szczurach, bo są inteligentne. Ja jako przedstawiciel tej pierwszej grupy byłem ofiarą pewnej szczególnej innowacji dydaktycznej, która w założeniu miała mnie przygotować do odważnego tworzenia nauki. Jestem studentem fizyki, lvl 20. Miałem dzisiaj egzamin ustny z mechaniki na pewnej renomowanej uczelni Rzeczpospolitej Polskiej...

Zobacz cały tekst

Choć wielu walczy z memami niczym z mityczną bestią, większość z nas wie, że bez tej formy ekspresji w internecie nigdy nie byłoby tak wesoło. W gigantycznym zbiorze wszystkich memów, jakie do tej pory zostały stworzone przez internautów, sporą przestrzeń zajmują te poświęcone grom komputerowym. Przygotowaliśmy skromny ranking pięciu gier, które stały się inspiracją dla twórców memów z całego świata na przestrzeni wielu lat.

Przedstawiamy najbardziej memiczne gry komputerowe w historii:

Zobacz cały tekst

Symulatory jeszcze niedawno kojarzyły się z grami symulującymi prawdziwe pojazdy bądź zawody. Od pewnego czasu popularność zyskują symulatory pozwalające nam wykonywać dość osobliwe czynności nie wspominając już o wcielaniu się w intrygujące przedmioty czy zwierzęta. Bo czy marzyliście kiedyś aby zostać kromką chleba bądź kamieniem?

Oto dziesiątka najbardziej absurdalnych symulatorów. W wirtualnym świecie możesz zostać czym tylko chcesz!

Zobacz cały tekst

Przemknęło Ci już kilka razy przez myśl, że Twoje dotychczasowe życie zdecydowanie nie podpada pod definicję sukcesu? Przed Tobą oznaki, które wskazują, że Twoja diagnoza może być tylko jedna - jesteś przegrywem.

Zobacz cały tekst

Mówią, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. W przypadku Minecrafta nieraz jest wręcz odwrotnie. Są sytuacje, które doprowadzają nawet najspokojniejszych graczy do wrzenia. Nic dziwnego, bo ta gra, choć na pozór prosta, w rzeczywistości jest rozbudowaną piaskownicą oferującą mnóstwo możliwości w każdym aspekcie rozgrywki. Postanowiliśmy przyjrzeć się temu tematowi nieco bliżej.
Przedstawiamy ranking dziesięciu rzeczy w Minecrafcie, które uznaliśmy za najbardziej irytujące!

Zobacz cały tekst