Prawa Murphyego

1. Złota zasada Murphy'ego - zasady określa ten kto ma złoto.

2. Jeżeli coś może się nie udać - nie uda się na pewno.

3. Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

4. Trudne problemy pozostawione same sobie, staną się jeszcze trudniejsze.

5. Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.

6. Druga kolejka jest zawsze szybsza.

7. Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.

8. Doskonały i nieomylny inżynier to taki, który unika drobnych błędów na drodze do wielkiej katastrofy.

9. Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia - głupcy są zbyt pomysłowi.

10. Światełko w tunelu? - To reflektory nadjeżdżającego pociągu.

11. Natura zawsze stoi po stronie Zła.

12. Nie wierz w cuda - polegaj na nich!

13. Każdy może ustalać nową regułę.

14. Prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza.

15. Nieważne jak dobrze wykonasz robotę, twój szef i tak będzie chciał byś ją poprawił.

16. Uśmiechnij się, jutro będzie gorzej.

17. Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.

18. Najlepszą metodą do zainspirowania odkrywczych myśli, jest zaklejenie koperty.

19. Wszystko zabiera znacznie więcej czasu, niż by się wydawało.

20. Zawsze kiedy masz właśnie coś zrobić, okazuje się, że najpierw musisz zrobić coś innego.

21. Każde rozwiązanie rodzi nowe problemy.

22. Głupcy są tak pomysłowi, że niemożliwe jest stworzenie czegoś, z czym każdy głupi sobie poradzi.

23. Matka Natura jest suką.

24. Rzeczy ulegają zniszczeniu, wprost proporcjonalnie do swej wartości.

25. Wszystkie sprawy szlag trafia jednocześnie.

26. Jeżeli wydaje ci się, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.

27. Zawsze, kiedy wydaje ci się, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

28. Zawsze, kiedy wydaje ci się, że będzie źle też się mylisz - będzie jeszcze gorzej.

29. Bardzo dużo można zauważyć, gdy się patrzy.

30. Jeśli coś się wydarza to znaczy, że jest to możliwe. Zatem w walce między tobą, a światem, stań po stronie świata.

31. W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej pomocna jest znajomość odpowiedzi.

32. Każdy przedmiot niezależnie od położenia, może w dowolnej chwili zadziałać w zupełnie nieoczekiwany sposób z przyczyn, które są albo całkowicie niejasne, albo zupełnie tajemnicze.

33. Wymiary będą zawsze podane w najmniej użytecznych jednostkach.

34. Każdy przewód przycięty na długość, okaże się za krótki.

35. Układ zabezpieczający zniszczy układ zabezpieczany.

36. Cokolwiek zostanie upuszczone na układ elektroniczny, spadnie zawsze tam gdzie wyrządzi najwięcej szkody.

37. Stopień głupoty twojego postępowania, jest wprost proporcjonalny do liczby przyglądających ci się osób.

38. Prawdopodobieństwo wyczerpania się baterii, jest wprost-proporcjonalne do zapotrzebowania na kalkulator.

39. Tranzystor zabezpieczony przez szybko działający bezpiecznik, zabezpieczy go - paląc się w pierwszej kolejności.

40. Element wybrany losowo z grupy o 99-procentowej wiarygodności, będzie należał do pozostałego procenta.

41. Ciężar upuszczonej części jest wprost proporcjonalny do ceny obszaru uderzonego.

42. To czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc.

43. Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

44. To co może się nie udać, nie uda się na pewno.

45. Nie uda się nawet wtedy, gdy właściwie nie powinno się nie udać.

46. Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty.

47. Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.

48. Niejasność jest wielkością niezmienną.

49. Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy, gdy wszelkie inne możliwości zostały już wyczerpane.

50. Wszystko ulega rozkładowi w najmniej odpowiednim momencie.

51. Skrót to najdłuższa droga pomiędzy dwoma punktami.

52. Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości - ignorancja, głupota, komitety normalizacyjne, oraz ludzie sprzedający komputery.

53. Istnieją trzy rodzaje kłamstw - kłamstwa odruchowe, powszechne oraz testy komputerowe.

54. Systemy złożone wykazują skłonność do zakłócania realizacji własnych funkcji.

55. Systemy złożone wykazują skłonność do popełniania kompleksowych błędów.

56. Zaś systemy proste wykazują skłonność do popełniania kompleksowych błędów.

57. Nowe systemy produkują nowe błędy.

58. Stare systemy produkują tak nowe, jak i stare błędy.

59. Człowiek pracujący z komputerem, nie postępuje zgodnie z wymaganiami komputera.

60. Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich.

61. Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste, ponowne jego złożenie, tak żeby działało, jest niemożliwe.

62. Wszystko co zostało złożone, ulegnie wcześniej czy później rozkładowi.

63. Każdy skomplikowany montaż wymaga trzech rąk.

64. Każdy prosty montaż wymaga czterech rąk.

65. Sprawy pozostawione same sobie, zmieniają się ze złych na jeszcze gorsze.

66. Wszystkie komputery PC są kompatybilne, ale niektóre są kompatybilniejsze od innych.

67. Twój jest zawsze mniej kompatybilny.

68. Pustą dyskietkę możesz przeszukiwać długo i bezskutecznie.

69. Długo i bezskutecznie możesz przeszukiwać także pełną dyskietkę.

70. Wniosek - każdą dyskietkę możesz przeszukiwać długo i bezskutecznie.

71. Komputer służy do tego aby ułatwić ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

72. Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z wyjątkiem tych, których od niego wymagamy.

73. W świecie komputerów żadna awaria się nie kończy, ponieważ przechodzi zawsze w następną.

74. Awaria komputera wyczekuje cierpliwie na najbardziej niedogodny moment, aby bezlitośnie zaatakować.

75. W pracy z komputerem, opieranie się na jakichkolwiek zasadach jest błędem.

76. Drobne awarie nie isnieją, jeżeli miała jednak miejsce drobna awaria, oznacza to, że nie poznałeś jeszcze jej rzeczywistych rozmiarów.

77. Im doskonalej program wykonuje swoje funkcje, tym dotkliwiej cię zawiedzie.

78. Każdy inny program zawodzi tak samo dotkliwie.

79. Tylko niepotrzebny nikomu program, działa bez zakłóceń.

80. Masz zawsze o jeden wirus więcej niż sądzisz.

81. Program kalkulacyjny, który daje właściwy i przyjazny wynik - kłamie.

82. Wyjątki są liczniejsze od reguł.

83. Od wszystkich uznanych wyjątków istnieją wyjątki.

84. Jeżeli opanowałeś już wszystkie wyjątki, to nie pamiętasz jakich reguł dotyczyły.

85. Prawidłowo napisany tekst pojawi się tylko wtedy, kiedy napiszesz go ręcznie.

86. Jeżeli coś może się popsuć, to z pewnością się popsuje.

87. Jeżeli coś może się popsuć w wielu miejscach, to pierwsze uszkodzenie wystąpi tam, gdzie wyrządzi największe szkody.

88. Jeżeli przewidziałeś cztery możliwe awarie i zabezpieczyłeś się przed nimi, to natychmiast wydarzy się piąta, na którą kompletnie nie byłeś przygotowany.

89. Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś.

90. Klientowi nigdy nie przyjdzie na myśl ile kosztuje projekt, tylko ile można na tym projekcie zaoszczędzić.

91. Jeżeli udało ci się wprowadzić w programie wymagane przez klienta poprawki, wtedy on z nich zrezygnuje.

92. Żaden klient nie wie czego właściwie chce.

93. Każdy klient wie dokładnie czego nie chce.

94. Żaden klient nie chce tego co masz już gotowe.

95. Nie wie także co chciałby mieć zamiast tego.

96. Klient, który najmniej płaci, marudzi najwięcej.

97. Klient żąda największych zmian dokładnie wtedy, kiedy produkt jest już gotowy.

98. Na polecenie "napisz tak lub nie" użytkownik wpisuje "tak lub nie".

99. Na polecenie "wciśnij Enter" użytkownik wpisuje "Enter".

100. Na polecenie "naciśnij dowolny klawisz", użytkownik naciska na klawisz "reset".

101. Nie ma programów całkowicie idiotoodpornych.

102. Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki.

103. W zespole programistów każdy ma genialny plan rozwiązania problemu. Wszystkie plany się wzajemnie wykluczają i żaden nie prowadzi do poprawnego rozwiązania.

104. Liczba osób w zespole programistycznym ma tendencje wzrastające, niezależnie od ilości pracy.

105. W każdym programie błędy wykazują skłonność do występowania w tym miejscu, które sprawdzasz jako ostatnie.

106. Każdy program, który się dobrze zaczyna - kończy się źle.

107. Program który zaczyna się źle, kończy się przerażająco.

108. To co wygląda łatwo - jest trudne.

109. To co wygląda trudno - jest niemożliwe.

110. To co wygląda na niemożliwe - potrafi rozwiązać moja teściowa i to bez pomocy komputera.

111. Każdy programista przybywający z innego miasta jest fachowcem.

112. Idealny fachowiec wie absolutnie wszystko o niczym.

113. Każda formuła i każda stała muszą być traktowane jako zmienne.

114. Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie proporcjonalne do życzenia.

115. Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem koniecznym do pracy w systemie Windows 95, są jednak bardzo pomocne.

116. Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie do momentu niczym nieuzasadnionej utraty danych.

117. Interaktywne, multimedialne aplikacje DOSa zwieszają się same, podczas gdy interaktywne, multimedialne aplikacje Windows, zawieszają się natychmiast po dowolnej ingerencji użytkownika.

118. Po rozłożeniu i złożeniu skomplikowanego mechanizmu zawsze pozostanie trochę części, a mechanizm prawdopodobnie i tak zadziała.

119. Rozmiary skaleczenia żyletką podczas golenia, są wprost proporcjonalne do doniosłości wydarzenia, które jest tego powodem.

120. Druga kolejka posuwa się szybciej.

121. Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi - ale tak należy obstawiać.

122. W większości przypadków łatwiej jest się w coś wplątać, niż potem z tego wyplątać.

123. Nie istnieje taki problem - bez względu na to jak by był skomplikowany - który po bliższym zapoznaniu nie okazałby się jeszcze bardziej skomplikowany.

124. Dylemat Główny - optymista wierzy, że żyjemy w najlepszym ze światów, pesymista obawia się, że może to być prawdą.

125. Prawo Niewypowiadania - jeśli wypowiesz coś dobrego, na tym się skończy. Jeśli wypowiesz coś złego, na pewno się spełni.

126. Prawo Oczekiwań - negatywne oczekiwania rodzą negatywne wyniki. Pozytywne oczekiwania rodzą negatywne wyniki.

127. Jeśli wróg jest w zasięgu strzału, ty również.

128. Nadlatująca salwa zawsze ma pierwszeństwo przejazdu.
129. Staraj się nie wyglądać podejrzanie - to przyciąga ogień.

130. Zawsze jest jakieś wyjście.

131. Najlepsze wyjście jest zawsze zaminowane.

132. Staraj się wyglądać niepozornie - może przeciwnik ma mało amunicji?

134. Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów.

135. Ataku należy oczekiwać w następujących sytuacjach: - kiedy jesteś ugotowany - kiedy jesteś nie przygotowany.

136. Otaczaj się towarzyszami broni - przeciwnik będzie miał wybór celów.

137. Pozorowany atak, który tak mądrze zignorowałeś, okaże się głównym uderzeniem.

138. "Postrzał w pierś z perforacją płuca" - twój organizm mówi ci abyś zwolnił.

139. Jeśli natarcie posuwa się bez przeszkód - właśnie wchodzisz w pułapkę.

140. Nie ściągaj na siebie ognia, to denerwuje sąsiadów w okopie.

141. Wszystkie zamówienia wojskowe powierza się najtańszym oferentom.

142. Największe zagrożenie na polu walki stanowi oficer z mapą.

143. Od ostrzału nieprzyjaciela celniejszy jest tylko ostrzał własnej artylerii.

144. Im głupszy dowódca, tym trudniejsze zadania mu powierzają.

145. Pociski smugowe - metoda sygnalizowania nieprzyjacielowi własnej pozycji.

146. W razie wątpliwości opróżnij magazynek.

147. Nigdy nie chowaj się w leju z odważniejszym od ciebie.

148. Jeśli brakuje ci wszystkiego z wyjątkiem wrogów, to znaczy, że bitwa trwa.

149. Po opanowaniu obszaru nie zapomnij powiadomić o tym przeciwnika.

150. Po wyciągnięciu zawleczki granat przestaje być twoim przyjacielem.

151. Części składowe wysyła się osobno do losowych pododdziałów.

152. Cokolwiek robisz, zawsze możesz dostać kulkę. Nawet gdy nie robisz nic.

153. Wszystkie prawa Murphy'ego są optymistyczne.

Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar Czermiofan10

19 lutego 2016, 16:34

jakiego murphyego? z raymana?

Avatar Kama4390

17 lipca 2014, 21:58

niektóre się powtarzają

Avatar tolkowski

16 marca 2013, 17:41

głupie

Avatar Pokedigi

14 lutego 2013, 18:27

Wiecie, te prawa są po to, żeby się sprawdzały :)

Avatar nabijaczleweli

15 września 2012, 21:27

5/5 i do ulu

Avatar master_oxar

16 lipca 2012, 12:39

Czysta prawda.

Avatar pakossia

3 czerwca 2011, 10:41

Ugh, niestety. :D
Nie chciało mi się całego czytać. Punkt 153. mi starczy. xD

Avatar talkman

1 maja 2011, 15:44

Co gorsza one są prawdziwe :/

Avatar scylla9

26 kwietnia 2011, 13:47

ŁAŁ ze mu sie chciało to pisać

Avatar bocian222

27 marca 2011, 22:11

Jeżeli chodzi o kota z masłem to kanapka tak naprawdę nigdy do końca nie spadnie bo kot wyląduje pierwszy.

Avatar lizord

20 lutego 2011, 16:10

za długie
:(

Avatar kacwie1

17 stycznia 2011, 22:45

@KontoUsunięte: to w kanapce były by włosy kota...a tak na serio,pewnie by wylądowało bokiem

Avatar Ktosiara

29 grudnia 2010, 11:50

Fajne, ale ostatnie trochę mnie znudziły. Nie które się powtarzają, ale i tak 5/5

Avatar flykey

4 listopada 2010, 18:04

the best ;D zostawiam 5 xD

Avatar Orihime_chan

4 maja 2010, 22:56

Ostatnie jest miażdżące x| xD

Avatar serser

17 marca 2010, 13:05

W tym, że kromka chleba spada masłem do dołu chodzi tylko o wysokość stołu. Unieś kromkę wyżej ( żeby ta wysokość się zmieniła ) i wtedy upuść. Jeśli dobrze wycelujesz, upadnie masłem do góry.
Prostszym sposobem jest oczywiście nieupuszczanie kanapek :) .

Avatar jejadx

10 marca 2010, 09:32

154. Poszukiwany dokument znajduje się na samym spodzie

Avatar
Konto usunięte

14 lipca 2009, 15:24

pod jakim katem powinien nachylic sie kolaz, jezeli jedzie z predkoscia 50km/h?
wedlug praw murph'ego - nie wazne pod jakim katem sie przechyli - i tak sie wypie*rdoli

Avatar rechot

8 lipca 2009, 21:36

Naukowe eksperymenty z kotem i kromką posmarowaną masłem dają taki wynik:kromka ma zbyt małą masę aby mieć wpływ na upadek kota.w tym eksperymencie kot spada na cztery łapy

Avatar rechot

8 lipca 2009, 21:30

wejdźcie na wikipedie i wpiszcie Prawa Murphy"ego.

Avatar kappi

29 czerwca 2009, 20:44

jupi !!!1 wreszcie nowe teksty :D:D

Avatar zbychu1417

29 czerwca 2009, 20:21

dobre.. ale niektóre są tępe a niektóre można by było napisać w jednym punkcie a nie w trzech... 4/5

Avatar Nutrivia

29 czerwca 2009, 19:31

5/5 ;) niema jednego: chleb zawsze spadnie posmarowaną stroną do podłogi ;/ ;)

Avatar kici_miau96

29 czerwca 2009, 19:23

153 :P 5/5

Avatar
Konto usunięte

29 czerwca 2009, 15:48

kromka nie zawsze spada spada masłem do dołu.ina robi obroty podczas spadanie, i zależy z jakiej wysokosci ją upuścisz.jeśli z normalnego stołu to masłem na dół, a jeżeli z 2-3m. to masłem do góry

Avatar bkay89

28 czerwca 2009, 19:27

Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie do momentu niczym nieuzasadnionej utraty danych.

Po wyciągnięciu zawleczki granat przestaje być twoim przyjacielem.

haha ;D

5/5

Avatar rechot

28 czerwca 2009, 16:51

41. Ciężar upuszczonej części jest wprost proporcjonalny do ceny obszaru uderzonego
16 Uśmiechnij się, jutro będzie gorzej.
9. Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia - głupcy są zbyt pomysłowi.
Rzeczy ulegają zniszczeniu, wprost proporcjonalnie do swej wartości.
Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.

Avatar kingusia456

28 czerwca 2009, 13:44

A jak zwiążemy kotu nogi to spadnie na plecy i wtedy wlasnie maslem do ziemi, czyz nie ? :D

Avatar Vampolen

28 czerwca 2009, 11:50

marcingolo89 - to już jest paradox :D (chyba ;p)
ale.. dobre pytanie :D
w każdym razie twierdze że sierść na kanapce i tak będzie ;p

Avatar
Konto usunięte

28 czerwca 2009, 10:35

Skiter jeśli kromka spada ZAWSZE masłem do podłogi a kot na 4 łapy to jeśliby przywiązać kromkę z masłem do kota (oczywiście kromkę z masłem u góry na kota) to co by było??

Za tekst 3/5

Avatar Deadache

28 czerwca 2009, 10:11

moje ulubione, to to z tym co może się zepsuć dam 5

Avatar Klaudixx

28 czerwca 2009, 10:01

"Wszystkie prawa Murphy'ego są optymistyczne" ;P 5/5

Avatar Klaudixx

28 czerwca 2009, 10:00

"Wszystkie prawa Murphy'ego są optymistyczne" ;P 5/5

Avatar Skiter

28 czerwca 2009, 08:51

super 5/5 ale brakuje jednego
Kromka ZAWSZE spada masłem do podłogi.

Avatar dolek_17

28 czerwca 2009, 02:56

zaje..... hehe, moje ulunione:
22. Głupcy są tak pomysłowi, że niemożliwe jest stworzenie czegoś, z czym każdy głupi sobie poradzi.

63. Każdy skomplikowany montaż wymaga trzech rąk.

64. Każdy prosty montaż wymaga czterech rąk.

72. Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z wyjątkiem tych, których od niego wymagamy.

74. Awaria komputera wyczekuje cierpliwie na najbardziej niedogodny moment, aby bezlitośnie zaatakować.

110. To co wygląda na niemożliwe - potrafi rozwiązać moja teściowa i to bez pomocy komputera.


10/5 jak dla mnie.... fakt że sie powtarzają ale są zaje....

Możesz opublikować ten tekst na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Prawa Murphyego

Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Teksty":

Podgląd: Teksty

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Sortuj teksty

Kategorie

Polecane teksty

12 sierpnia.

Przeprowadziliśmy się do naszego nowego domu, Boże, jak tu pięknie! Drzewa wokół wyglądają tak majestatycznie. Wprost nie mogę się doczekać, kiedy pokryją się śniegiem...

Zobacz cały tekst

na świecie : Szanowny kolego, długo nie widzieliśmy się!
u nas : Kope lat, kurwa mać!

Zobacz cały tekst

W skomplikowanych, hierarchicznych strukturach administracyjnych wyższych uczelni łatwo się zgubić. Jeśli chcemy coś załatwić warto wiedzieć, co kto może.

Zobacz cały tekst

Minęło już ponad 20 lat od powstania pierwszej części sagi o znanym czarodzieju. Harry Potter to dzisiaj część popkultury i wspaniałe uniwersum, które kochają ludzie na całym świecie. Czy wiesz o nim wszystko?

Zobacz cały tekst

To jest krótki, prawdziwy test psychologiczny: historia pewnej dziewczyny. Na pogrzebie swojej matki spotyka chłopaka, którego wcześniej nigdy nie widziała. Nieoczekiwanie dostrzega w nim mężczyznę swego życia i w tym samym dniu zakochuje się.

Zobacz cały tekst

1. Piwem możesz się rozkoszować każdego dnia w miesiącu.
2. Piwa nie trzeba zapraszać na kolacje.

Zobacz cały tekst

Każdemu z nas zdarzy się czasami powiedzieć coś głupiego albo zaśmiać się w nieodpowiednim momencie. Gorzej, jeśli przytrafi Ci się to przed kamerą, a Twoją wpadkę obserwują miliony widzów. Co gorsza, nagranie trafia później do sieci i... nikt już nie potrafi zatrzymać tej karuzeli śmiechu. Stety, niestety Internet nigdy nie zapomina, dlatego przypominamy Wam największe przypały w historii polskiej telewizji.

Zobacz cały tekst

1. Zamknąć nowych pracowników w pokoju z 400 cegłami.
2. Zamknąć drzwi.
3. Zostawić ich na 6 godzin.

Zobacz cały tekst

Jesteśmy krajem demokratycznym, z tradycjami itp. więc jakakolwiek grupka obcokrajowców, zwłaszcza pochodzenia arabskiego, od razu wpadłaby w oko naszym obrońcom czystości rasy w trój(i więcej) paskowych mundurkach

Zobacz cały tekst

- Siedzisz za kierownicą samochodu i utrzymujesz stałą prędkość.

- Po Twojej lewej stronie jest przepaść.

Zobacz cały tekst

Popularne teksty z nowych

Niedawno przyszedł do naszej apteki taki fajny chłopak, z 16 czy 17 lat miał. Zanim się odezwał, już wiedziałem po do przyszedł. Nachylił się do mnie, prawie przytulił się do szybki, położył na blacie pięć dyszek i szepce:
- P...poproszę paczkę p...p...rezerwatywy

Zobacz cały tekst

> Bądź mną
> Masz 80 tysięcy długu
> Mieszkaj w mieszkaniu
> Pal trawkę, ale krótko, bo nie stać Cię na więcej
> Przychodzi koleżka z podstawówki
> Dobry qmpel, mądra głowa

Zobacz cały tekst

Zasady są po to, żeby je łamać! Przekonał się o tym chyba każdy gracz GTA 3, który znudzony wykonywaniem misji, zaczął szukać czegoś, co szybko i skutecznie umili standardową rozgrywkę. Z pomocą przyszły cheaty. Wystarczyło wpisać zaledwie kilka liter, by wywrócić całe miasto do góry nogami i zostać panem życia i śmierci. Pamiętacie najsłynniejsze kody z GTA 3, które wklepywaliście za dzieciaka? Oto małe przypomnienie!

Zobacz cały tekst

Czasami siedząc przed komputerem nie mamy czasu na granie w duże produkcje, ale możemy odpalić jakąś małą szybką gierkę. Z pomocą przychodzą nam tytuły przeglądarkowe. Myli się jednak ten, kto myśli że taka gra nie potrafi wciągnąć na długie godziny.

Gry przeglądarkowe są tak zaprojektowane aby dać nam dynamiczną rozrywkę, której nie chcemy przerywać. Oto nasza dziesiątka najbardziej uzależniających gier dostępnych z poziomu przeglądarki.

Zobacz cały tekst

Dzisiaj gry są tak tworzone, aby sprostać oczekiwaniom jak największej liczby graczy. Oznacza to między innymi szereg ustawień poziomu trudności. Dawniej wirtualna rozrywka potrafiła przyprawić o głęboką nerwicę. Sposobem na zbyt wysoki poziom trudności stały się KODY! Słowa i ciągi liter wpisywane w grze, czy sekwencje wbijania klawiszy kontrolera. Nie ważne jaką miały formę, ważne że kody szybko stały się rozrywką samą w sobie.

Oto dziesięć najbardziej kultowych kodów z gier. Te sztuczki znali kiedyś wszyscy gracze.

Zobacz cały tekst

Wszyscy dookoła jarają się anime, a Ty jesteś totalnie zielony w tym temacie? W sumie chętnie byś coś obejrzał, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dobrze trafiłeś! Przed Tobą zestawienie pięciu klasyków, których nie wypada nie znać.

Zobacz cały tekst

Świat gier komputerowych nie należy tylko do mężczyzn. W wirtualu istnieje wiele ostrych babek, które dobrze wiedzą, jak obchodzić się z bronią i potrafią skopać tyłek niejednemu facetowi. Przed Wami 5 niezapomnianych bohaterek z gier komputerowych!

Zobacz cały tekst

Eksperymenty przeprowadza się na studentach, bo jest ich dużo i na szczurach, bo są inteligentne. Ja jako przedstawiciel tej pierwszej grupy byłem ofiarą pewnej szczególnej innowacji dydaktycznej, która w założeniu miała mnie przygotować do odważnego tworzenia nauki. Jestem studentem fizyki, lvl 20. Miałem dzisiaj egzamin ustny z mechaniki na pewnej renomowanej uczelni Rzeczpospolitej Polskiej...

Zobacz cały tekst

Choć wielu walczy z memami niczym z mityczną bestią, większość z nas wie, że bez tej formy ekspresji w internecie nigdy nie byłoby tak wesoło. W gigantycznym zbiorze wszystkich memów, jakie do tej pory zostały stworzone przez internautów, sporą przestrzeń zajmują te poświęcone grom komputerowym. Przygotowaliśmy skromny ranking pięciu gier, które stały się inspiracją dla twórców memów z całego świata na przestrzeni wielu lat.

Przedstawiamy najbardziej memiczne gry komputerowe w historii:

Zobacz cały tekst

W grach komputerowych najczęściej prowadzimy bohaterów ratujących świat. Praktycznie zawsze jesteśmy tymi dobrymi, ludźmi bez skazy, żołnierzami dobrej sprawy. Twórcy czasami starają się przełamać schemat bądź dać nam narzędzia do zrobienia czegoś naprawdę podłego. Czasami zmusza nas do tego scenariusz, a innym razem po prostu dostajemy możliwość wyboru.
Oto nasza propozycja dziesięciu najgorszych uczynków z gier komputerowych.

Zobacz cały tekst

Mówią, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. W przypadku Minecrafta nieraz jest wręcz odwrotnie. Są sytuacje, które doprowadzają nawet najspokojniejszych graczy do wrzenia. Nic dziwnego, bo ta gra, choć na pozór prosta, w rzeczywistości jest rozbudowaną piaskownicą oferującą mnóstwo możliwości w każdym aspekcie rozgrywki. Postanowiliśmy przyjrzeć się temu tematowi nieco bliżej.
Przedstawiamy ranking dziesięciu rzeczy w Minecrafcie, które uznaliśmy za najbardziej irytujące!

Zobacz cały tekst

Symulatory jeszcze niedawno kojarzyły się z grami symulującymi prawdziwe pojazdy bądź zawody. Od pewnego czasu popularność zyskują symulatory pozwalające nam wykonywać dość osobliwe czynności nie wspominając już o wcielaniu się w intrygujące przedmioty czy zwierzęta. Bo czy marzyliście kiedyś aby zostać kromką chleba bądź kamieniem?

Oto dziesiątka najbardziej absurdalnych symulatorów. W wirtualnym świecie możesz zostać czym tylko chcesz!

Zobacz cały tekst

Nie każdy może sobie pozwolić na konsolę czy PC z górnej półki. Są jednak gry, które wcale nie potrzebują wiele, a z pewnością przyniosą mnóstwo frajdy nawet tym najbardziej wymagającym graczom. Oto zestawienie pięciu tytułów, w które zagrasz nawet na słabym komputerze!

Zobacz cały tekst

My, urodzeni w przeszłości, z nostalgią wspominamy tamten czas. Nikt nie narzekał.

Było nas jedenaścioro, mieszkaliśmy w jeziorze... na śniadanie matka kroiła wiatr, ojca nie znałem, bo umarł na raka wątroby, kiedy zginął w tragicznym wypadku samochodowym, po samospaleniu się na imieninach u wujka Eugeniusza. Wujka Eugeniusza zabrało NKWD w 59. Nikt nie narzekał.

Zobacz cały tekst

Pancerze w grach są niezwykle ważnym elementem wyposażenia. Nie tylko powiększają nam żywotność postaci, ale często oferują dodatkowe umiejętności, możliwości poruszania się oraz siłę ognia.

Niemal w każdej grze znajdzie się pancerz, którego pożądają gracze. Twórcy zdają sobie z tego sprawę i niektóre produkcje wręcz promują imponującymi zbrojami. Wystarczy wspomnieć serie Fallout lub Xenoblade Chronicles. Czasem musimy się mocno napocić, aby zdobyć ten najlepszy pancerz, a czasami nasza postać od początku jest związana z konkretnym strojem.

Zobacz cały tekst