Sposób na nudę...

Sposób na nudę...

Przeczytaj poniższe wyrazy głośno:

To jest w kocie
To jest ten kot
To jest sposób na kota
To jest każdy kot
To jest głupi kot
Ten kot ma łapy
Kot ma pół łapy
Za pół minuty kot
Kot ma zajęcia jutro




























A teraz przeczytaj tylko trzeci wyraz z każdej linijki ;-)

Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar jula123454

5 października 2015, 11:20

nie chodzi o to ile czasu to zajęło i czy jesteście głupi tylko o to ,że jednak zajęliście się na chwilę czym innym nisz nuda

Avatar ModiAK

31 sierpnia 2015, 01:47

Lol e spoko

Avatar Czychacz

31 lipca 2014, 19:57

ja, ale chwyt :D chociaż my nie jesteśmy głupi

Avatar
Konto usunięte

26 kwietnia 2014, 22:41

Żal

Avatar socios

12 stycznia 2014, 21:57

to prawda z tym że jest pół minuty zajecia :-]

Avatar Dawdzio123

5 października 2013, 15:42

pomysłowe :)

Avatar ogonek05

3 sierpnia 2013, 18:58

fajne

Avatar tolkowski

11 maja 2013, 10:30

nie czaje

Avatar Lazarevicz

17 kwietnia 2013, 16:29

jaka kombinacja

Avatar
Konto usunięte

27 listopada 2012, 19:20

Ha ha ha!

Avatar julka2529

26 października 2012, 12:59

może być

Avatar vipmonia

8 lipca 2011, 18:32

Ktoś nieżle wymyślił 5/5

Avatar olga00122

15 października 2012, 12:56

@vipmonia: słodkiego masz awatara. i zgadzam się z tobą ktoś nieźle wymyślił

Avatar Zwierzak111

7 lipca 2012, 23:56

eee dobre XD

Avatar Aelita70

17 grudnia 2011, 22:39

LoL głupio-śmieszne xD i do szerszeni xD 5/5

Avatar Skaza

18 września 2011, 08:54

5/5 I DO PSZCZÓŁEK.

Avatar ewanun3

14 maja 2011, 19:38

hahahahahxD
Mocne ! 5/5 xd

Avatar Triister

26 kwietnia 2011, 10:31

Super ;d

Avatar chojnice1975

2 kwietnia 2011, 18:35

to jest W kocie , to jest TEN kot , to jest SPOSÓB na kota , to jest KAŻDY kot , to jest GŁUPI kot , ten kot MA łapy , kot ma PÓŁ łapy , za pół MINUTY kot , kot ma ZAJĘCIA jutro Xd 5/5 i do ulu

Avatar asirag

8 marca 2011, 17:55

Dobre :D W ten sposób każdy głupi ma pół min. zajęcia. ??? Lol !!! Dobre... Uśmiałam się jak Lokomotywa babcia !!! XD

Avatar paticz989

21 stycznia 2011, 13:57

hahahahha lol :D polewka xD

Avatar bionic2000

20 grudnia 2010, 13:22

w ten sposób każdy głupi ma pół minuty zajęcia

Avatar Adusssia

9 grudnia 2010, 15:32

Good... fajnnne...

Avatar olakupisz2

3 grudnia 2010, 16:00

dOObre :)

Avatar Mr_Teges

23 października 2010, 17:34

Dobre :P
6/6

Avatar joletowa96

9 sierpnia 2010, 15:33

niezłe;pp

Avatar
Konto usunięte

4 sierpnia 2010, 18:49

Niezłe... xD 5/5

Avatar
Konto usunięte

26 kwietnia 2010, 18:15

w ten sposób każdy głupi ma pół minuty zajęcia 5/5

Avatar
Konto usunięte

3 stycznia 2010, 15:17

Ktoś nieżle wymyślił 5/5

Avatar jajco2

25 grudnia 2009, 21:55

a nie bo 15 sekund

Avatar lealie

24 listopada 2009, 12:02

Szczere >.<

Avatar Cheli

28 sierpnia 2009, 20:13

xD dobre 5/5

Avatar luki0700

5 sierpnia 2009, 23:28

superowe hahahahaahahahahahahahahaahaha xDDD

Avatar szema454

4 lipca 2009, 18:54

super xD

Avatar Deadache

27 czerwca 2009, 22:39

a jak ktoś przeczytał w 20 sekund to też jest głupi czy nie, bo mój kolega w tyle przeczytał całe. 5/5

Avatar narusaku

15 kwietnia 2009, 20:20

555/5

Avatar narusaku

15 kwietnia 2009, 20:20

ja nie liczylem wyrazow i czytalem to kot kota itd. ale teraz zajarzylem

Avatar cody4

26 lutego 2009, 21:26

Dobre :) Na początku źle przeczytałam i mi wyszło "w ten sposób każdy głupi ma pół łapy".

Avatar mila_553

4 lutego 2009, 16:12

5/5 i ddo ulu

Avatar tresastar

16 stycznia 2009, 17:16

lol xD Dobreee :D

Avatar maksus98

22 grudnia 2008, 20:14

Ha HA HA HAAA HEH! Dobre! XD

Możesz opublikować ten tekst na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Sposób na nudę...

Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Teksty":

Podgląd: Teksty

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Sortuj teksty

Kategorie

Polecane teksty

PONIEDZIAŁEK 07.06
Żyję. Wciąż żyję. Mój lekarz mówi, że to cud. Wczoraj pokłóciłem się z żoną. Smęciła mi i smęciła to jej powiedziałem w końcu.

Zobacz cały tekst

1. Gdy usłyszymy pukanie do drzwi i poprawnie zidentyfikujemy ŚJ przez
wizjer, oddalamy się od drzwi i wołamy do kolegi - obecność drugiej osoby w
mieszkaniu jest konieczna. Wołamy tak, aby głosy były słyszane za drzwiami

Zobacz cały tekst

Jeśli czytasz ten poradnik, może to oznaczać, że w twoim sercu zaczyna kiełkować niezwykle szlachetna, zieloniutka jak dziewiczy las tropikalny, potrzeba zostania ekologiem. To wspaniale!

Zobacz cały tekst

Murzynek Rydzyk w Toruniu mieszka,
czarną sukienkę ma ten koleżka.
Uczy prostaczków noce i ranki,
ze swej maryjnej radioczytanki.

Zobacz cały tekst

1. "Jadą. Cały peleton, kierownica koło kierownicy, pedał koło pedała".
2. "Pani Szewińska nie jest już tak świeża w kroku, jak dawniej"- Bohdan Tomaszewski.
3. "Puścił Bąka lewą stroną" - Dariusz Szpakowski.

Zobacz cały tekst

Wróbelek na gałęzi siedzi czy kuca?
Kuca, bo jakby siedział to by mu nóżki zwisały.

Zobacz cały tekst

Jeden z filozofów greckich został skazany na karę śmierci. Dano mu jednak szansę uratowania życia poprzez wyciągnięcie z urny białej kuli, podczas gdy druga z umieszczonych w urnie kul - czarna - skazywała go na wykonanie wyroku.

Zobacz cały tekst

- Hej, wstawaj... - Obudziła mnie Aurelia. Nie wyspałem się zbytnio więc stwierdziłem, że długo nie spaliśmy i coś niepokojącego musiało się wydarzyć. Przeciągnąłem się i ziewnąłem. Następnie wzrok zwróciłem w stronę kobiety, wyglądała na wyspaną i wypoczętą, czego nie można było powiedzieć o mnie... tak się zastanawiam, kto tu przeszedł więcej?

Zobacz cały tekst

Wersja dla obywateli Stanów Zjednoczonych*
Czas na napisanie egzaminu: ok. 3 tygodnie

Zobacz cały tekst

ON: Jestem fotografem. Szukałem takiej twarzy, jak Twoja.
ONA: Jestem chirurgiem plastycznym. Szukałam takiej twarzy, jak Twoja.

Zobacz cały tekst

Popularne teksty z nowych

Bethesda jaka jest, każdy widzi. Należące do wydawcy studio deweloperskie kojarzymy przede wszystkim z popularnymi seriami RPG w postaci The Elder Scrolls oraz przywróconego do życia w 2008 roku Fallouta. Obie marki zrzeszają ogromne społeczności fanów, a poszczególne gry otaczane są oddzielnym kultem. Na dzień dzisiejszy portfolio firmy zamyka niechlubny Fallout 76, którego grzechy stanowią temat na osobny artykuł. W niniejszym zestawieniu skupimy się jednak na produkcjach singlowych, które budują swoisty paradoks erpegów Bethesdy – produkcji tyleż grywalnych, co niedopracowanych. Przedstawiona lista jest oczywiście subiektywna, niektórzy wymienione bolączki uznają za zalety, a jeszcze innym nie przeszkadzają one na tyle, aby obniżyć ocenę dla poszczególnych gier. Tak czy siak, ponarzekać zawsze wolno - zapraszamy do lektury!

Zobacz cały tekst

Czarna przepaska na oko to znak rozpoznawczy każdego pirata. Ale czy zastanawiałeś się kiedyś, co się pod nią kryje? Wcale nie chodzi o ukrycie szpetnych blizn po walce czy o utratę wzroku!

Zobacz cały tekst

Grasz jeszcze w Counter-Strike 1.6? Uważaj! Trojan może zainfekować Twój komputer. Wszystko przez luki zabezpieczeń w kliencie gry!

Zobacz cały tekst

Netflix powstał w 1997 roku w Kalifornii. Początkowo był zwykłą wypożyczalnią płyt,
rywalizującą z Blockbusterem, prawdziwym gigantem w tej dziedzinie. Jeśli do teraz nie
słyszałeś o Netfliksie, nie doświadczyłeś telewizji nowej ery! Oto 10 interesujących faktów,
które przybliżą Ci tę platformę.

Zobacz cały tekst

Jesteś leworęczny? Przecież to nic złego! Ale nie od zawsze tak było… Kiedyś tak zwani mańkuci byli dyskryminowani przez społeczeństwo. Kojarzono ich z przestępczością, homoseksualizmem, a nawet diabłem! Oto 20 faktów i mitów na temat leworęczności:

Zobacz cały tekst

Codziennie na świecie dzieje się mnóstwo rzeczy, o których nie wiesz. Aż trudno to wszystko ogarnąć… Ale to nie znaczy, że nie warto próbować! Przed Tobą 10 rzeczy o różnych państwach, których mogłeś nie wiedzieć.

Zobacz cały tekst

Kiedy w 1996 roku firma Nintendo wypuściła na rynek Pokemony, cały świat oszalał! Gra błyskawicznie zdobyła rzesze fanów i pojawiła się na innych platformach. Dzisiaj przyjrzymy się 30 ciekawym faktom, dotyczącym Asha Ketchuma – trenera i właściciela Pikachu. Sprawdź, czy wiesz o nim wszystko!

Zobacz cały tekst

Dzisiaj Coca-Cola to coś więcej niż napój. To marka rozpoznawalna na całym świecie. Przed Tobą 12 szalonych faktów o czerwonym gigancie!

Zobacz cały tekst

Niby każdy z nas wie, że dzień ma 24 godziny, godzina składa się z 60 minut, a minuta z 60 sekund i tak dalej... Jednak poczucie czasu każdego z nas jest indywidualne i zmienia się w trakcie całego życia. Sprawdź, jak prowadzić skuteczną grę ze swoim umysłem i sprawić, aby Twój dzień stał się dłuższy!

Zobacz cały tekst

Minęło już ponad 20 lat od powstania pierwszej części sagi o znanym czarodzieju. Harry Potter to dzisiaj część popkultury i wspaniałe uniwersum, które kochają ludzie na całym świecie. Czy wiesz o nim wszystko?

Zobacz cały tekst

Pewnie słyszałeś kiedyś o takich fobiach, jak lęk przed pająkami (arachnofobia), wężami (ofidiofobia) czy strach przed przebywaniem na otwartej przestrzeni. Jednak niewiele osób zetknęło się z terminem „westifobia”. Co to takiego?

Zobacz cały tekst

Mój stary to fanatyk wędkarstwa. Pół mieszkania za***ane wędkami najgorsze. Średnio raz w miesiącu ktoś wdepnie w leżący na ziemi haczyk czy kotwicę i trzeba wyciągać w szpitalu bo mają zadziory na końcu. W swoim 22 letnim życiu już z 10 razy byłem na takim zabiegu. Tydzień temu poszedłem na jakieś losowe badania to baba z recepcji jak mnie tylko zobaczyła to kazała buta ściągać xD bo myślała, że znowu hak w nodze...

Zobacz cały tekst

Wielu użytkowników Androida korzysta z antywirusów w nadziei, że dzięki nim nie staną się ofiarami cyberprzestępstwa. Niestety w praktyce okazują się one wątpliwą ochroną, a na pewno nie gwarantującą 100% pewności.

Zobacz cały tekst

siedziałem wczoraj lekko wypiwszy przy barze i dosiadła się do mnie taka 8/10 karynka i bez zbędnego pierdolenia mówi do mnie: postawisz mi drinka?
ze dwa lata temu wykminiłem sobie, że jak udaję obcokrajowca to mam +42 do śmiałości, bardzo swobodnie gada mi się ze świnkami, a one też wykazują większe zainteresowanie, bo wiadomo, że jak zza granicy to bogaty xD

Zobacz cały tekst

Poza pracą etatową przyjmuję w gabinecie psychologicznym. Na drzwiach jest tabliczka z napisem "proszę poczekać", by w trakcie jakichś trudnych dla pacjenta chwil ktoś nie walił w drzwi. Kiedy zdarza mi się okienko między wizytami...

Zobacz cały tekst