Zagadka o bogaczu

Był sobie bogacz, który miał wielką posiadłość. Była ona dużo warta, więc nic dziwnego, że się o nią bał. Zatrudnił więc nocnego stróża do pilnowania posiadłości. Pewnego dnia zdarzyło się tak, że bogacz musiał lecieć do Nowego Jorku w interesach. Lecz stróż przyszedł do niego i mówi:
- Dzisiaj w nocy mi się śniło, że samolot którym ma pan lecieć się rozbije.
Bogacz pomyślał - "A tam, co mi szkodzi polecę pojutrze!". Następnego dnia w wiadomościach usłyszał, że samolot, którym miał lecieć się rozbił. Zawołał więc stróża do siebie i mówi:
- W związku z tym, że uratowałeś mi życie dostaniesz dużą nagrodę, ale muszę cie zwolnić.
Dlaczego musiał być zwolniony?























































Odpowiedź jest prosta, wystarczy pomyśleć czy stróż dobrze wypełnia swoje obowiązki

Oceń:

Dodaj komentarz

Komentarze

Odśwież
Avatar pawelo222

4 listopada 2010, 08:09

ale chwila kto powiedział że stróż spał w nocy możę spał w dzień i wtedy mu się to przyśniło

Avatar KoZaCzek3

18 lipca 2016, 12:14

@pawelo222: "Dziś w NOCY śniło mi się..."

Avatar YourHope

13 marca 2016, 17:13

Miałam dwie odpowiedzi:

-Spał w nocy.
- To on podrzucił tam jakąś bombę czy inne takie :D

Avatar Gandzio23

1 stycznia 2016, 02:00

A może ta NOC to była niedziela?

Avatar but135

5 grudnia 2015, 12:34

bu ha ha ja rozwiązałem to bu haha bu haha

Avatar
Konto usunięte

18 kwietnia 2015, 16:50

a moze on spal w dzien no ludzie naprawde

Avatar trollerka

6 maja 2015, 16:33

pisało "dziś W NOCY śniło mi się ......"

Avatar SweetieBelle

12 lipca 2014, 11:13

zgadłam! Spał w nocy.

Avatar Ziarenkova

11 czerwca 2014, 13:27

Jeju, zgadłam xD

Avatar pomarancza1994

13 lutego 2014, 10:29

spał w nocy zamiast pilnować działki

Avatar socios

5 stycznia 2014, 20:17

myślałem że stróż wysadził samolot bo był z al-kaidy xd

Avatar jukka21

6 października 2013, 19:55

wiem! jeżeli stróżuje w nocy to znaczy że nic mu się nie mogło śnić, a jeśli mu się śniło to znaczy że zamiast pilnować-spał.

Avatar kulujulu

26 grudnia 2013, 22:26

@jukka21: taka jest właśnie odpowiedź. Po co to piszesz ponownie?

Avatar jukka21

27 grudnia 2013, 12:39

@kulujulu: najpierw napisałam komentarz a dopiero potem przeczytałam odpowiedź

Avatar pawlidoda13

17 sierpnia 2013, 21:24

mi odrazu żuciło sie w oczy nocny struą śniło mi sie w nocy

Avatar kacki007

18 listopada 2011, 10:09

a ja myślałem że to struż spowodował awarie samolotu

Avatar xavi1321

1 czerwca 2013, 21:14

@kacki007: Nawet w tekście jest napisane "stróż", a ty i tak piszesz "struż" ... Dziwneee....

Avatar Bilolus1

3 lutego 2013, 15:12

wiedziałem

Avatar piesek525

24 grudnia 2012, 15:04

wiedziałam

Avatar Dankuso76

20 października 2012, 17:12

a ja że by potraktował to jako podwyżke

Avatar CynamonQ

28 sierpnia 2012, 11:20

Wiedziałem od początku

Avatar zuza2

23 lipca 2012, 14:30

kurde ja myślałam że dlatego że nie poleciał do Nowego Jorku.

Avatar estase

18 lutego 2012, 08:47

Ja tez wiedzialem :D ale tylko dlatego ze slyszalem podobne xD tak bym sie nie skapnal

Avatar ku2ba

31 stycznia 2012, 19:21

Ja też wiedziałem ;D

Avatar Monika66653

7 stycznia 2012, 16:37

Skumałam za pierwszym razem;) Skoro stróżowi się śniło no to znaczy ze nie pilnowal posiadlosci;) Lubie takie zagadki

Avatar ares24

23 grudnia 2011, 19:35

ha wiedziałem!

Avatar domcia075

9 grudnia 2011, 22:25

nie kumam ...... xdd

Avatar NicholasFlamel

10 grudnia 2011, 11:20

@domcia075: stróż nocny pracuje w nocy to dlaczego wtedy spał?

Avatar domcia075

10 grudnia 2011, 18:23

@NicholasFlamel: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa teraz kumam

Avatar qwecioo

26 listopada 2011, 15:27

ja myślałem że co dziennie by mu się to śniło

Avatar Kirike

7 listopada 2011, 17:10

hehe niezłe

Avatar karpla10

23 października 2011, 18:11

ja myślałam,że on chce mu załawic nową pracę...no wiecie lepiej opłacaną.

Avatar haloo

6 lipca 2011, 17:11

zatrudnił nocnego stróża :D zgadłem 5/5

Avatar Pali336

13 maja 2011, 22:39

hehe

Avatar martyna2112

6 kwietnia 2011, 15:28

Zgadłam ;P

Avatar eliszon

25 marca 2011, 15:55

pawelo22 debilu pisze tam w nocy ;/

Avatar eliszon

25 marca 2011, 15:48

Ja wiem!!!!!!!!!!!

Ten stróż to jest nocny stróż więc on powiedzial , że dzisaj w nocy ŚNIŁO mi się.. wiec nie pilnował posiadłości tylko spał i dlatego go zwolnił

Avatar
Konto usunięte

31 stycznia 2011, 13:30

Zwolnił stróża bo mu się znudził, a żeby ten się odczepil to dał mu nagrodę ;-PPP

Avatar Rageman1707

21 stycznia 2011, 16:07

Spać zamiast pilnować majątku i spełnianie dobrze obowiązków to jest to samo.Dał mu pieniądze ponieważ uratował mu życie,a zwolnił ponieważ nie spełniał obowiązków.
Akurat ta zagadka jest prosta,ale ciekawa.
Dam 5,a co mi tam :)

Avatar
Konto usunięte

14 grudnia 2010, 19:11

Odpowiedź może być też inna. Po prostu, bogacz był wdzięczny za uratowanie życia, ale zwolnił stróża, bo spał w pracy zamiast pilnować majątku!

Avatar xiaolin

24 listopada 2010, 16:00

dobre
zwykle to szukam trudnej odpowiedzi
a tu łatwa

Avatar sebka68

7 listopada 2010, 20:53

pawelo222, dlatego, że powiedział: Dzisiaj w nocy mi się śniło. więc spał w nocy

Avatar chupacabra001

31 października 2010, 21:02

Proste jak konstrukcja cepa...

Avatar danielaa2

26 września 2010, 11:48

banalne!!!!!!!

Avatar kuba535

12 września 2010, 17:45

ja serio z 1 razem zrozumiałem

Avatar Mileniczka

11 września 2010, 13:48

Na początku nie zrozumiałam, musiałam przeczytać kilka razy. ;d

Avatar Jagodzianka_4

29 lipca 2010, 19:23

zasnął..xd

Możesz opublikować ten tekst na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Zagadka o bogaczu

Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Teksty":

Podgląd: Teksty

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Sortuj teksty

Kategorie

Polecane teksty

Geografia - Discovery Chanel
WF - Szkoła przetrwania
Religia - Dotyk anioła

Zobacz cały tekst

11. Policjant wezwany z powodu zakłócania ciszy nocnej wchodzi wpierw do mieszkania pani, która zgłosiła hałas w sąsiedztwie. W pokoju zauważa dziesiątki rożnych doniczek z krzewami marihuany. Kobieta nieświadoma, że to marihuana mówi, "Czyż to nie wspaniałe, mój syn ma naprawdę zamiłowanie do roślin."

Zobacz cały tekst

- Weronika nie słucha poleceń nauczyciela i mówi, że jej to zwisa. Proszę przekazać córce, iż nie może jej nic zwisać.
- Wojtek samodzielnie chodzi po klasie.

Zobacz cały tekst

Mężczyzna odkrył broń, wynalazł polowanie.
Kobieta odkryła polowanie, wynalazła futra.

Zobacz cały tekst

1. Kiedy jesteś w windzie sam na sam z jedną osobą, poklep ją w ramię, a potem udawaj (lub twierdź), że to nie ty.
2. Naciśnij przyciski i udaj, że cię pokopał prąd. Uśmiechnij się i spróbuj jeszcze raz.

Zobacz cały tekst

Jaki jest pewny sposób, żeby ktoś się w Tobie zakochał?
"Powiedz mu, że jesteś właścicielką sieci cukierni." (Dagmarka, lat 6)
"Poruszaj biodrami i licz na szczęście." (Kamilka, lat 9)

Zobacz cały tekst

"Policja jest przygotowana na wszystko" - powiedział komendant główny policji i otrzymał znienacka cios zgniłym pomidorem. Cały nasz komisariat oglądał wystąpienie komendanta w telewizji.

Zobacz cały tekst

Moja historia mogła się zakończyć tragicznie, na szczęście zakończyła się tylko karą dyscyplinarną w postaci nagany z wpisem do akt.

Zobacz cały tekst

Klient: Więc ten modem pozwoli mi się podłączyć do Internetu, tak?
Sprzedawca: Tak, oczywiście.
Klient: Ale to jest najnowsza wersja Internetu, prawda?
Sprzedawca: Eeeee... uhm... no tak...

Zobacz cały tekst

1. Idziesz spać o ósmej, wstajesz o dziewiątej rano. Ile godzin spałeś?

2. Który z królów Polski stał do dołu nogami?

Zobacz cały tekst

Popularne teksty z nowych

1. Idziesz spać o ósmej, wstajesz o dziewiątej rano. Ile godzin spałeś?

2. Który z królów Polski stał do dołu nogami?

Zobacz cały tekst

Zrób to zadanie matematyczne, a rezultat na pewno Cię zadziwi...

Zobacz cały tekst

Przez pustynię idą gęsiego trzy żółwiki.

Zobacz cały tekst

Pewna dziewczyna wyjechała z koleżanką do Miami. Wynajęły pokój w hotelu tuż przy plaży. Pierwsza dziewczyna od 15 minut siedziała sama, bowiem jej przyjaciółka wyszła do sklepu. Nagle słyszy pukanie...

Zobacz cały tekst

Marcin, 18:
Koledzy śmieją się ze mnie, że jeszcze nie piłem alkoholu, ani nie całowałem się z dziewczyną. Co mam im odpowiadać? POMOCY

Zobacz cały tekst

Jasio miał 10 lat i był bardzo ciekawski. Słyszał od starszych kolegów trochę o "zalotach" i chciał wiedzieć jak to jest i jak to się robi. Co robi mały chłopiec żeby się takich rzeczy dowiedzieć? Idzie do mamusi!

Zobacz cały tekst

Są bąki o różnych barwach, zapachach, długościach i odgłosie, a nawet poziomie męki wydalającego. Oto klasyfikacja:

Zobacz cały tekst

1. Czy można płakać pod wodą?
2. Zebra jest czarna w białe paski czy biała w czarne paski?
3. Ośmiornica ma osiem nóg czy rąk?

Zobacz cały tekst

Dlaczego kogut pieje przez całe życie?
- Bo ma wiele żon i ani jednej teściowej.

Zobacz cały tekst

1. Zakończ rozmowę mówiąc jak w filmie: Proszę pamiętać, nigdy nie było tej rozmowy.
2. Powiedz, że na drugiej linii masz konkurencyjną pizzerię i wybierzesz tą, która zaoferuje niższą cenę.

Zobacz cały tekst

Gówno Artysty - niezwykle cenne i doceniane, o-ba: nie ma droższego gówna na świecie. Jak to powiadają: wielka sztuka krytyki się nie boi.
Gówno U-Boot - Po wysraniu gówno zanurza się w muszli i rozpoczyna polowanie na alianckie bobki.

Zobacz cały tekst

1. Potrzebne jest 7 sekund żeby jedzenie z buzi przeszło do żołądka
2. Ludzki włos wytrzymuje obciążenie 3 kg

Zobacz cały tekst

<WYPOSAŻONY> Część GORĄCA. Jak wyglądasz?
<GORĄCA> Mam na sobie czerwoną, jedwabną bluzeczkę, spódniczkę mini i buty na obcasie. Codziennie trenuje jogging. Jestem perfekcyjna, mam wymiary 90-60-90. A Ty jak wyglądasz?

Zobacz cały tekst

Ogólnie jestem bardzo spokojnym człowiekiem, nie okazuję zbytnich emocji. Zbieram je wręcz w sobie i czasem jest tak, że jak się tego dużo uzbiera, to wszystko zaczyna mnie wku**. Pewnie każdy to zna.

Zobacz cały tekst

Był sobie bogacz, który miał wielką posiadłość. Była ona dużo warta, więc nic dziwnego, że się o nią bał. Zatrudnił więc nocnego stróża do pilnowania posiadłości. Pewnego dnia zdarzyło się tak, że bogacz musiał lecieć do Nowego Jorku w interesach.

Zobacz cały tekst